Nethic Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) HJÄÄÄLP! Jag kan inte starta GTA 2. Jag väljer hur jag vill styra och sen behöver man inte göra så mycket och när jag väl valt, klickar jag på "GTA2", vilket betyder starta. Men så kommer det upp en ruta: "Keybord type not handled". Vad menas med det? Jag har vista. Redigerad 14 juni, 2009 av Nethic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 HJÄÄÄLP! Jag kan inte starta GTA 2. Jag väljer hur jag vill styra och sen behöver man inte göra så mycket och när jag väl valt, klickar jag på "GTA2", vilket betyder starta. Men så kommer det upp en ruta: "Keybord type not handled". Vad menas med det? Jag har vista. Prova att byt tangentbord?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nethic Skrivet 15 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Ehh, du är väl inte allvarlig? Det är absolut inget fel på tangentbordet... och dessutom använder jag en LAPTOP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts