DrStupid Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Den där filmen var ju en lagom romantiserad version av hur det skulle se ut. Finns det ens objekt i närheten av den storleken som är i "riskzonen" för att träffa jorden? Jag skulle kollat klart på alla släppta avsnitt av Entourage. Sen kan jag dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Den där filmen var ju en lagom romantiserad version av hur det skulle se ut. Finns det ens objekt i närheten av den storleken som är i "riskzonen" för att träffa jorden? Jag skulle kollat klart på alla släppta avsnitt av Entourage. Sen kan jag dö. Filmen är ju ren fiktion, ingen har påstått något annat. TS lekte med tanken på hur vi skulle reagerat om det någonsin skulle inträffa något så när liknande bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Jag skulle bli troende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Ptja, jag skulle troligtvis sätta mig på en militärbuss och därefter transporteras till en underjordisk skyddsanläggning tillsammans med andra begåvade personer som anses vara betydelsefulla för mänsklighetens fortsatta existens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 (redigerad) Ptja, jag skulle troligtvis sätta mig på en militärbuss och därefter transporteras till en underjordisk skyddsanläggning tillsammans med andra begåvade personer som anses vara betydelsefulla för mänsklighetens fortsatta existens. Som egentligen visar sig vara ett koreanskt krigsfängelse, och du blir torterad i de timmar du lever. (Innan asteroiden slår ned that is.) Now that, wouldn't be so pleasant. Redigerad 18 juni, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts