Mordos Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 (redigerad) 4 achievements kvar. 2 är lätta. Sweeper, slåss mot 10 utan att bli träffad, feathers och auditore cape i alla städer. Feathers kommer bli DRYGT. Redigerad 27 december, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 4 achievements kvar. 2 är lätta. Sweeper, slåss mot 10 utan att bli träffad, feathers och auditore cape i alla städer. Feathers kommer bli DRYGT. Jag tog sweeper i venedig, retade upp många soldater. Finns dock ett lättare sätt, vänta tills du har Capen. Då kommer det fler soldater snabbare. Slåss skall du göra i första staden, soldaterna är lättare där. Det tog jag visserligen i uppdraget där man skall mörda en munk. Många soldater utklädda till munkar. Men är du redan förbi det så ta det som sagt i florens med capen på. Vad gäller fjädrarna: http://www.gamesradar.com/f/assassins-cree...118131317820094 Klistra in den stora kartan i paint och sedan kryssa för efter hand. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Klarade precis ut det första spelet och fan vad repetivt och jobbigt det var. Är tvåan likadan? Klättra view points och göra tråkiga miniuppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Klarade precis ut det första spelet och fan vad repetivt och jobbigt det var. Är tvåan likadan? Klättra view points och göra tråkiga miniuppdrag? Nej. Tvåan känner man aldrig som repetitiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Och, btw. Varför är Ezios outfit så tråkig? Och den blir bara ful i Altaïrs. :c Altaïrs är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Och, btw. Varför är Ezios outfit så tråkig? Och den blir bara ful i Altaïrs. :c Altaïrs är mycket bättre. Äh, jag tycker Ezios är coolare. Altaïrs känns så plain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Beställde det igår (26). Spelbutiken då. Varan fanns inte i lager så den skickas när den kommer in. 488kr Inkl frakt. Bra pris! Har inte allt för bråttom, dessutom så köpte jag Pure och Lego Batman också, bara för att det var så billigt (även om jag antar att det är ett i XBox Arcade Bundle-förpackning)... Det borde komma tisdag/onsdag/torsdag. Så kan jag nog överleva med det tills dess. Spelbutiken har fri frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Äh, jag tycker Mordos är coolare. Mark känns så plain. Den hade varit awesome, förutom den där jävla kappan. Kappan förstör allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Spelbutiken har fri frakt. Mjao står ju så men den är väl på något sätt inräknad i momsen. Menar iaf 488kr inkl moms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Det ska ju tydligen finnas någon sorts flygmaskin som Da Vinci skapar åt en i ett uppdrag. Går den flygmaskinen att använda efter det uppdraget också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Det ska ju tydligen finnas någon sorts flygmaskin som Da Vinci skapar åt en i ett uppdrag. Går den flygmaskinen att använda efter det uppdraget också? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Det ska ju tydligen finnas någon sorts flygmaskin som Da Vinci skapar åt en i ett uppdrag. Går den flygmaskinen att använda efter det uppdraget också? Tyvärr inte, vilket är väldigt klantigt av dem, kan jag tycka. Ska dock återkomma i DLC-paketen, så det kanske blir möjligt då, vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 WTF. Spelbutiken hade igår ändrat status på ACII från "Förväntas komma i lager 15/1" till "förväntas komma i lager 8/1" (vilket är idag)... Och när jag kollade in typ kl. 01:00 så stog det "Skickat 8/1 2010"... WTF? Jobba över eller vad? Och ofta posten kommer med levereringar då? Wtfxzorz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Nej. och det suger verkligen. Nu har jag ingen chans att få achievmentet där man ska sparka ner någon med flygmaskinen eftersom jag inte visste att man skulle göra det och således bara gled förbi alla vakter högt uppe i luften istället. Ofta jag kommer orka spela om spelet ända till Venedig igen inom en överskådlig framtid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 och det suger verkligen. Nu har jag ingen chans att få achievmentet där man ska sparka ner någon med flygmaskinen eftersom jag inte visste att man skulle göra det och således bara gled förbi alla vakter högt uppe i luften istället. Ofta jag kommer orka spela om spelet ända till Venedig igen inom en överskådlig framtid... Det är väl bara att gå tillbaka till uppdraget där man gör det eller har jag fattat fel? Har inte provat det där än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Har tagit en lång paus från spelet nu. Vet inte riktigt varför, men jag blev väl bara trött p allt klättrande. Ska söätta igång när gipset är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 och det suger verkligen. Nu har jag ingen chans att få achievmentet där man ska sparka ner någon med flygmaskinen eftersom jag inte visste att man skulle göra det och således bara gled förbi alla vakter högt uppe i luften istället. Ofta jag kommer orka spela om spelet ända till Venedig igen inom en överskådlig framtid... Har gjort samma sak som dig, får spela om storyn, ska fan maxa detta spelet nu. >.< Det är väl bara att gå tillbaka till uppdraget där man gör det eller har jag fattat fel? Har inte provat det där än. Nähepp, det kunde man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Fick ACII på posten idag då. Någon som är schysst och kan skriva ihop någon liten schysst snabb-recap av storyn i AC1 och det jag möjligtvis behöver veta innan jag sätter mig in i spelet? Har som sagt inte kört ettan speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 44 av 50 achievements nu, ska börja plocka fjädrar idag. Kommer bli segt men.... Har inget bättre för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Wöwöwöwöwöwö dubbelpost men wtfbrunoliksom Status Report: Har 56 fjädrar eller nånting sånt nu. Har tagit alla fjädrar i alla städer förutom Venedig, så nu bär det av dit för att ta resten av fjädrarna. h3h3eh3h3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts