felshoe Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Vet du om Game inne i Nordstan har ett sånt erbjudande nu? I så fall ska jag också göra så. Jag är inte säker, men jag vet att de brukar ha det på många nya spel som släpps, så det är absolut värt att åka ner och kolla! Om du inte vill sälja två av dina egna spel kan du alltid köpa två billiga spel i butiken, byta in dem och få spelet för en hundralapp eller vad det nu är. Säg till när du har åkt in och tittat, jag är så lat att jag förmodligen kommer låta det rinna ut i sanden. Att åka in till stan bara för att se om en affär har ett speciellt erbjudande är jobbigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Jag är inte säker, men jag vet att de brukar ha det på många nya spel som släpps, så det är absolut värt att åka ner och kolla! Om du inte vill sälja två av dina egna spel kan du alltid köpa två billiga spel i butiken, byta in dem och få spelet för en hundralapp eller vad det nu är. Säg till när du har åkt in och tittat, jag är så lat att jag förmodligen kommer låta det rinna ut i sanden. Att åka in till stan bara för att se om en affär har ett speciellt erbjudande är jobbigt . Finns det telefoner i Göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Finns det telefoner i Göteborg? Lol, tror inte det nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) Jag är inte säker, men jag vet att de brukar ha det på många nya spel som släpps, så det är absolut värt att åka ner och kolla! Om du inte vill sälja två av dina egna spel kan du alltid köpa två billiga spel i butiken, byta in dem och få spelet för en hundralapp eller vad det nu är. Säg till när du har åkt in och tittat, jag är så lat att jag förmodligen kommer låta det rinna ut i sanden. Att åka in till stan bara för att se om en affär har ett speciellt erbjudande är jobbigt . Jag är otroligt lat själv så jag får se om jag gör det. EDIT: Det blir större chans att jag kollar på Game vid Frölunda Torg då jag kan ta mig dit mycket enklare. Orkar inte ta buss till Eketrägatan för att ta spårvagnen. Tar bussen från Eriksberg till Frölunda Torg istället. Men jag säger till OM jag åker in och kollar. kicken: NEJ DET GÖR DET INTE!!111 Redigerad 22 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Finns det telefoner i Göteborg? Nej, bara chex. Telefoner blev inte så populära i Göteborg eftersom att telefonkatalogen blev fucked up, That's why! Redigerad 23 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Nej, bara chex. Telefoner blev inte så populära i Göteborg eftersom att telefonkatalogen blev fucked up, That's why! Jag kom faktiskt över en telefon en gång. Var jävligt jobbigt att veta vem man skulle ringa för i listan så stod det bara Glenn, Glenn, Glenn, Glenn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Jag kom faktiskt över en telefon en gång. Var jävligt jobbigt att veta vem man skulle ringa för i listan så stod det bara Glenn, Glenn, Glenn, Glenn. Och Glenns brorsa Kenta, Kenta, Kenta, Kenta En fråga till er som har spelet: Finns det någon armor där man inte har huvan uppfälld? Redigerad 23 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Och Glenns brorsa Kenta, Kenta, Kenta, Kenta En fråga till er som har spelet: Finns det någon armor där man inte har huvan uppfälld? Nepp, tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Lol, tror inte det nej.. kicken: NEJ DET GÖR DET INTE!!111 http://www.nordstan.se/shopping/butiker/game/game.php Postgatan 47 Telefon 031-333 18 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 http://www.nordstan.se/shopping/butiker/game/game.php Postgatan 47 Telefon 031-333 18 21 DET FINNS JU INTE TELEFONER!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Om jag har tur kan mamma köpa AC2 åt mig nästa vecka. Blir från Spelbutiken, där är det billigt nog. Kan nog inte hålla mig till julafton.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Köpte detta igår, riktigt kul lir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 DLC! åååh!! fan att min 360 är sönder första spelet jag kommer skaffa när jag har köpt en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Någon som har lust att diskutera slutet? Inte för att det egentligen finns så mycket att diskutera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 DLC! åååh!! fan att min 360 är sönder första spelet jag kommer skaffa när jag har köpt en ny Det där skulle ha varit med i spelet från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 2 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Någon som har lust att diskutera slutet? Inte för att det egentligen finns så mycket att diskutera... Well, vad vill du diskutera? Har du frågor eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 det med DLC va ju övernice, ska bli kul! och slutet tyckte ja va helt okej faktiskt, lite häftigt va de med! ^^ kommer en 3;a iaf... (hoppas inte detta klassas som spoiler?!) hihi DOCK, är jag FET besviken på animationerna nära inpå karaktärerna.. fet besviken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 och slutet tyckte ja va helt okej faktiskt, lite häftigt va de med! ^^ kommer en 3;a iaf... (hoppas inte detta klassas som spoiler?!) hihi Det har väl varit känt sedan länge att det ska bli en trilogi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Det har väl varit känt sedan länge att det ska bli en trilogi? haha man tycker det, men man vet aldrig här.. dom vill klaga på allt möjligt.. ngn kommer bergis klaga på mig nu pga av just detta mohaha Good Night Folks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 det med DLC va ju övernice, ska bli kul! och slutet tyckte ja va helt okej faktiskt, lite häftigt va de med! ^^ kommer en 3;a iaf... (hoppas inte detta klassas som spoiler?!) hihi DOCK, är jag FET besviken på animationerna nära inpå karaktärerna.. fet besviken.. Jag har hört (tror att det var på Gamereactor.se) att 3:an eventuellt ska utspela sig under WW2 och att man kommer lira som en kvinnlig lönnmördare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts