Renard Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Inga troféer så, nej! Jag försåt inte, vad är det som är så otroligt viktigt med troféer, så att avsaknaden av dessa kan få en att inte köpa ett spel? Visst, troféer är kul att få då och då i spel, men det är spelet som är det viktiga enligt mig. Troféer är bara något kul vid sidan om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Jag försåt inte, vad är det som är så otroligt viktigt med troféer, så att avsaknaden av dessa kan få en att inte köpa ett spel? Visst, troféer är kul att få då och då i spel, men det är spelet som är det viktiga enligt mig. Troféer är bara något kul vid sidan om. Det är status. Skall jag köpa ett spel kan det lika gärna ha trofeer. Annars kan det va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 (redigerad) Det är status. Skall jag köpa ett spel kan det lika gärna ha trofeer. Annars kan det va... Meh Jag går inte in på mina vänners profiler och kollar hur många trofeér de har, eller hur mycket de kämpat för att döda 500 fiender med en hoppstylta på 30 sekunder, med jämna mellanrum, det struntar jag blankt i Redigerad 6 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 (redigerad) okej okej, va de värt 35:- eller va de nu kosta? Tyckte jag nog. Hade inget bättre att spendera de på så. @ Vice, jo, med DLC får man chansen att tjäna troféer som man missat tidigare i spelet. Typ flygmaskinen Spoiler om spoilern, hehe. > Man kan göra side mission med flygmaskinen, inte spela om minnet, tror jag. Redigerad 6 februari, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 (redigerad) Går det att skapa flera sparprofiler eller måste man köpa flera exemplar isåfall? Eftersom filerna sparas online menar jag. PC pratar vi nu alltså. Edit: köpte spelet via Steam och fick reda på svaret iallafall. Det går att dela, men man kan inte spela på flera datorer samtidigt. Redigerad 4 april, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 FAN att man missar Interactions. Ville ju krama Da Vinci. Han såg så ledsen ut efteråt. :'( Tycker AC2 är ganska mycket bättre än ettan var, även om Assassin's Creed var jävligt bra. Gillar att man kan ha flera olika vapen, och sånt där pyssel som med Villan, och alla feathers etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 FAN att man missar Interactions. Ville ju krama Da Vinci. Han såg så ledsen ut efteråt. :'( Tycker AC2 är ganska mycket bättre än ettan var, även om Assassin's Creed var jävligt bra. Gillar att man kan ha flera olika vapen, och sånt där pyssel som med Villan, och alla feathers etc. På tal om feathers så har jag alla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 På tal om feathers så har jag alla nu. På tal om feathers så saknar jag typ... 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 AC3 Cairo, Egypt!? W00t http://web12.twitpic.com/img/110179103-c4d4ae6e27062cbf79ab878e4d837b6b.4c07eda0-scaled.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 (redigerad) AC3 Cairo, Egypt!? W00t Är ju bara teorier. Såg nyss att Ubisoft har själva gått ut med den bilden. Trist om det blir Egypten, fick nog av sandhelvetet i ettan. Redigerad 3 juni, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 På tal om feathers så saknar jag typ... 4. DU kan gå in i dna strängen och kolla excakt i vilket/vilka områden du inte tagit fjädrarna. Då slipper du gå igenom alla. Kolla sen guide vart dem skall finnas i området/na du missat AC3 Cairo, Egypt!? W00t http://web12.twitpic.com/img/110179103-c4d4ae6e27062cbf79ab878e4d837b6b.4c07eda0-scaled.jpg Varför ser jag inte din bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 Jag ser inte heller bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 AC3 Cairo, Egypt!? W00t http://web12.twitpic.com/img/110179103-c4d4ae6e27062cbf79ab878e4d837b6b.4c07eda0-scaled.jpg Är ju bara teorier. Såg nyss att Ubisoft har själva gått ut med den bilden. Trist om det blir Egypten, fick nog av sandhelvetet i ettan. länk!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 (redigerad) Dem kanske tog ner den från TwitPic. Som tur var så sparade jag den innan. Edit: Nope bilden är fortfarande uppe på Twitpic. Konstigt. Oh well här är den ju iaf. Redigerad 3 juni, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 (redigerad) Dem kanske tog ner den från TwitPic. Som tur var så sparade jag den innan. Edit: Nope bilden är fortfarande uppe på Twitpic. Konstigt. Oh well här är den ju iaf. Cool bild, jag tror att Egypten kan bli häftigt, skulle vara coolt om man kunde göra något med pyramiderna, typ klättra upp på dem eller gå in i dem. Kan också bli häftigt med verklig öken, i Jerusalem och Damascus m.fl. i AC1 var det ju lite delvis öken, delvis stad. Skulle inte förvåna mig om all mystik som AC spelen innehåller skulle ha något med pyramiderna att göra. Om det nu kommer AC: Cairo eller så. Det vet man aldrig. Redigerad 4 juni, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Well... Som Mark sa tidigare så har Ubisoft själva gått ut med bilden men det enda dom sagt är att det är en bild på / ifrån (som ska teasa) ett nytt projekt som INTE är Assassins Creed 2: Brotherhood. Vore ju lite konstigt om det vore en helt ny spelserie då stilen ser väldigt AC-likt ut, och i emblemet högst upp så kan man se att det står A och C. Dessutom så ser marken ut att fejda ut på ett sådant sätt som skulle kunna vara i en animus/matrix så som i de tidigare ACspelen. Jag känner mig relativt säker på att det, om inte är 3an så iaf är ett annat Assassins Creed spel, no doubt. Dom kanske gör som Activision gjorde med Call Of Duty. Det kanske är en annan utvecklare som jobbar med det här, medans Ubisoft Montreal jobbar med den riktiga AC3... Who knows? Förhoppningsvis så får vi veta mer på E3 om några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Tyckte att det verkar rätt tråkigt. Som någon tidigare nämnt så fick jag nog av all jäkla sand i ettan. Bilden ser dock rätt snygg ut.. OH WAIT DET ÄR ETT HUVUD I HANS HÖGRA HAND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 FAN att man missar Interactions. Ville ju krama Da Vinci. Han såg så ledsen ut efteråt. :'( Haha, jag laddade om ett spar bara för att jag missade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 AC: Brotherhood, något som vet något? inte läst någonting om det ännu ett helt nytt spel eller är det expansion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 AC: Brotherhood, något som vet något? inte läst någonting om det ännu ett helt nytt spel eller är det expansion? Helt nytt spel, med multiplayer. Finns lite filmer från E3 på Gametrailers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts