Protolike Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Yay!! Många vet kanske redan att Ubisoft har bestämt att de ska släppa en uppföljare till spelet Assassin's creed ( ) Release date: 17 november 2009 Inte så jätte mycket kvar! Här kan ni se en trailer Och här hittar ni en Gameplay video Spelet utspelar sig inte längre i 1100-talet utan runt 1500-talet(1486) i Italien. Man är nu inte Altair, utan en annan person. Längtar så j¤vla mycket efter spelet http://ps3bloggen.se/wp-content/uploads/2009/01/assassins_creed_2.png Redigerad 13 juni, 2009 av Protolike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 SKA LÄTT SKAFFAS !!11!!1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 ser man inte trailen i hd så är man inte en vis människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Älskade första, det här ska köpas så fort det kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 omg det ser jävligt lovande ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Fick bonge av trailern. Men det som jag inte gillade med det första spelet var att det var extremt repetetivt, varje updrag var iprincip likadant. Och att man bara behövde hålla 2 knappar för att hoppa mellan hustak och klättra upp för fasader var rätt trist. Men förhoppningsvis har de har gjort någonting åt bristerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Ja lätt att det skall införskaffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Ni som tycker att spelet ser väldigt lovande ut, vad syftar ni på då? Vad gör att spelet ser så bra ut som ni tycker att det gör? Jag personligen tycker att spelet ser ut som sin föregångare med ett byta av tidsepok. Samma grafikmotor, samma funktioner (visst, visades ett par nya i gameplayvideon) och jag tycker att det faktiskt ser ganska tråkigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Ni som tycker att spelet ser väldigt lovande ut, vad syftar ni på då? Vad gör att spelet ser så bra ut som ni tycker att det gör? Jag personligen tycker att spelet ser ut som sin föregångare med ett byta av tidsepok. Samma grafikmotor, samma funktioner (visst, visades ett par nya i gameplayvideon) och jag tycker att det faktiskt ser ganska tråkigt ut. Jag har läst på en del om spelet, och de verkar ha tagit åt sig den kritiken de fick för ettan. Tror verkligen att det här kan bli så mycket bättre än föregångaren. Edit: Sen vet man ju inte hur mycket av det de har sagt som faktiskt kommer med i spelet, men som det ser ut nu så verkar det riktigt lovande. Redigerad 14 juni, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 älskade ettan. älskar 1500-1700talet! ser bra ut, nice nice nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Jag älskar att det utspelar sig i Venedig. Yooho inte ofta man får spela spel som utspelar sig i hemtrakterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Ni som tycker att spelet ser väldigt lovande ut, vad syftar ni på då? Vad gör att spelet ser så bra ut som ni tycker att det gör? Jag personligen tycker att spelet ser ut som sin föregångare med ett byta av tidsepok. Samma grafikmotor, samma funktioner (visst, visades ett par nya i gameplayvideon) och jag tycker att det faktiskt ser ganska tråkigt ut. Enligt mig är det nästan det som gör att det känns mest lovande. Visst, det är lite tråkigt att grafiken är densamma, men om allt är samma fast annorlunda så borde det (i en perfekt värd) gå lika bra. Om dem då har förbättrat det som inte var lika bra i ettan så kommer det ju bli ännu bättre. Hade grafiken varit uppdaterad och det hade varit massa nytt så hade säkert något annat blivit kasst. Jag tror nästan det här är bättre än massa nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Jag blir glad om man kan skippa alla dryga cutscenes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Jag ska nog köpa det här eftersom jag gillar ettan, men spelet ser ju precis ut som ettan. Titta på rörelserna, titta på kläderna, titta på staden och grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) Jag ska nog köpa det här eftersom jag gillar ettan, men spelet ser ju precis ut som ettan. Titta på rörelserna, titta på kläderna, titta på staden och grafiken. If I may say so.. Fail. Redigerad 17 juni, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 skönt att man kan simma iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 (redigerad) Hadde hoppats på desmond miles gameplay men näääeeee nu finns det en anledning till att kolla en annan förfäders minne kommer fortfarande köpa det på release dagen thou Redigerad 18 juni, 2009 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Såg att det fanns ingen tråd om Just Assassins Creed II Här på forumet! så tänkte vi kan fixa en nu som vi kan dela intressanta saker med varann, framgångar o sådant skoj. eftersom spelet inte släpps förrens om en vecka, så kan vi såklart inte dela allting redan nu, men tråden finns iallafall. Hur många här kommer köpa det på releasen, samt vilka har bokat alltså? mina tankar om 2;an är att jag verkligen hoppas dom fått bort det där enformiga i mainstoryn, vilket dom påstår att de har. så jag tror på dem, och alltså det va det enda negativa i ettan, så har dom lyckats så tror jag på ett riktigt grymt spel. vad tror ni? haha e inte den bästa på att skapa trådar, men hoppas vi håller den vid liv iaf när spelet e släppt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 (redigerad) Jag tänkte själv skapa en AC2 tråd men orkade inte Jag tror att AC2 kommer bli mycket bättre än ettan (som jag nyligen börjat spela igen och faktiskt tycker är ett bra spel). Man kommer ju kunna simma, det kommer finnas över 200 uppdrag, och man har Florens, Venedig och Rom (med Colosseum och allt ) att utforska plus en hel del andra nya grejer. Kommer lätt köpa det så fort som möjligt! Redigerad 12 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Jag tänkte själv skapa en AC2 tråd men orkade inte Jag tror att AC2 kommer bli mycket bättre än ettan (som jag nyligen börjat spela igen och faktiskt tycker är ett bra spel). Man kommer ju kunna simma, det kommer finnas över 200 uppdrag, och man har Florens, Venedig och Rom (med Colosseum och allt ) att utforska plus en hel del andra nya grejer. Kommer lätt köpa det så fort som möjligt! haha, när jag såg att ngn skrivit i tråden tänkte jag direkt; "nu är det ngn som bara klagar över ngt väl.. " men sån tur så va de inte så håller med dig, vill oxå spela om ettan, men en kompis lånar det! men ska nog få tillbaka det imorgon. bara för att få en liten reminder nu inför forsättningen man väntat på i evigheter! jag visste fan inte att colosseumet e är med! överfet ju! har även undrat de här med att simma, dyka verkar de som man kan... men undrar hur pass detaljerat dom gjort de? jag behöver inget superfint, bara nice att kunna de nu. och hoppas fan dom tänkt på att han ska va blöt när han kommer upp, men fan med alla detaljer dom hade i ettan borde dom komma ihåg det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts