Gof Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Fick ett USB ljudkort från Steelseries idag. Installerar den, avinstallerar mitt andra ljudkort, kopplar in allt och blabla. Men ljudet är alldeles distat och i Device Manager står det: this device is not configured correctly. code 1. Jag har installerat drivrutiner från skivan som jag fick med. Nu vet jag inte vadfan jag ska göra. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Fick ett USB ljudkort från Steelseries idag. Installerar den, avinstallerar mitt andra ljudkort, kopplar in allt och blabla. Men ljudet är alldeles distat och i Device Manager står det: this device is not configured correctly. code 1. Jag har installerat drivrutiner från skivan som jag fick med. Nu vet jag inte vadfan jag ska göra. :/ OS? X86/X64? Drivisar från skaparens sida? Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Tror du jag är helt jävla tappad bakom flötet förhelv. x86, xp, tankat från steelseries.com. Googlat innan jag skapade tråd. Gå nu och posthunta någon annanstans hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Tror du jag är helt jävla tappad bakom flötet förhelv. Jepp.... Du har ju nartuligtvis prövat med avinstallation och installation. Det med någon slags drivesweeper? Error 1 står för drivrutins problem som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jepp.... Du har ju nartuligtvis prövat med avinstallation och installation. Det med någon slags drivesweeper? Error 1 står för drivrutins problem som sagt. Tänk att jag har det lilla gubben. Jag är inte någon knas som skriver med rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Tänk att jag har det lilla gubben. Jag är inte någon knas som skriver med rött HEHeeee, jo i din sign! ;D;D;D;D --- kompatibelt med moderkortet? Redigerad 13 juni, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 kompatibelt med moderkortet? Det var en bra fråga. Vad bör jag hålla kolla efter för att ta reda på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 (redigerad) Tänk att jag har det lilla gubben. Jag är inte någon knas som skriver med rött Hahaha där fick du ett häftighetspoäng! Du är en hård kille! Redigerad 16 juni, 2009 av Karl-Gunnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts