poppe1 Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Var kan jag hitta militär helin är free mode läget i mulitplayer. Peka hälst på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Var kan jag hitta militär helin är free mode läget i mulitplayer. Peka hälst på kartan. Flygplatsen, röda ringen på kartan. Uppdaterade efter bubblis post. Redigerad 13 juni, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Orkar inte peka på karta, men i Algonquin finns det även fyra stycken vid helitours. Det ligger sydöstra delen av Algonquin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Orkar inte peka på karta, men i Algonquin finns det även fyra stycken vid helitours. Det ligger sydöstra delen av Algonquin. Kirrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nethic Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Sen ska det finnas en i närheten av flygplatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 En karta jag gjort över helikopterställen jag känner till. Alla Helikoptrar i Alderney är Mavricks. Alla i Algonquin är Annihilators. Dock så finns två av dem utmärkta på kartan (i Algonquin) bara i single player. Det är den mest norra, som är på en polisstation, och den som är i mellan de andra två. Sedan så finns inte heller helikoptern på polishuset nära flygplatsen i multiplayer. Jag vet inte ens om jag sett den i single player heller men jag vet att jag sett den någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nethic Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Vad bra! Då vet till och med jag var dom finns! Fast jag visste ju en del av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 En karta jag gjort över helikopterställen jag känner till. Alla Helikoptrar i Alderney är Mavricks. Alla i Algonquin är Annihilators. Dock så finns två av dem utmärkta på kartan (i Algonquin) bara i single player. Det är den mest norra, som är på en polisstation, och den som är i mellan de andra två. Sedan så finns inte heller helikoptern på polishuset nära flygplatsen i multiplayer. Jag vet inte ens om jag sett den i single player heller men jag vet att jag sett den någon gång. Fattar inte!!! Vad finns annihilator i mulitplayer??? De e frågan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Fattar inte!!! Vad finns annihilator i mulitplayer??? De e frågan! Dom är ju utmarkerade i bilden, och sedan så skrev jag i posten att några utav prickarna (helikoptrarana) inte var annhilators och att några inte fanns i multiplayer. Läs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nethic Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Annihilatorn finns på flygplatsen. En stor del av dom finns på kartan som är utprickade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Fattar inte!!! Vad finns annihilator i mulitplayer??? De e frågan! Kolla bilden och läs texten. Längst till höger på flygplatsen, plus en strax utanför flygplatsen (jo VickeX, den finns där i MP men inte SP). Fyra stycken finns dessutom i södra delen av Algonquin, där helikoptertourerna vanligen är i singleplayer. Mig veterligen finns inte den längst norrut på Algonquin i MP, men jag är inte säker. Kör du Party Mode finns det en på taket av byggnaden du börjar vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Posta inte jävla stora bilder, thumbnaaiiils!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts