SimonJ Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Hejsan! Jag skulle vilja ha tips på bra program som man kan spela in med på sin dator ( Spel, Media Player, skrivbordet och allt annat). Program som jag redan provat är Fraps (äter upp datorkraften) och CamStudio (kvalitén suger). Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Att hitta något program som inte käkar dator är svårt. Vilket spel ska du spela in med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Att hitta något program som inte käkar dator är svårt. Vilket spel ska du spela in med? Jag tänkte inte speciellt på spel, vill ha ett program som kan spela in skrivbordet och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Jag tänkte inte speciellt på spel, vill ha ett program som kan spela in skrivbordet och så. Testa annars detta med fraps att du ställer in på Half-size då kanske du få lite mer FPS när du spelar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts