Danne Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Hur gör man på det uppdraget där man ska läga en bomb i bilen. Jag vet inte hur man lågger vakten går i väg så att jag är ensam med bilen men jag vet inte hur man läger bomben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 klicka på höger mus kapp testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Det har jag testat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 hmmm... har du testat att baa springa in i bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag vet hur man gör nu jag skulle klicka på motor huven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts