kicken Skrivet 11 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kaller, helt klart. Kan inte tänka mig att börja kalla honom för Kalle-ärr. Du började allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 KalleÄR säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kaller och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Vote: [Kalle - Ärr] Förresten är det bara jag som tycker att Kalle Ärr borde ändra så att han inte har sin tomteluva-avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kalle Ärr ofc. R:et stod ju för något, hans efternamn eller liknande - så på samma sätt som man säger Anders E eller Krister Pe så säger man Kalle Ärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kalle-Ärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kalle - ärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kalle - R [Kalle - Ärr]! Haha.. näää. Vote: Kalle Ärr Heter du Kalle (Karl) förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kalle Ärr ofc. R:et stod ju för något, hans efternamn eller liknande - så på samma sätt som man säger Anders E eller Krister Pe så säger man Kalle Ärr. Själv uttalar jag det Kalle Röv. *edit* Vafalls. Du har ju själv skrivit ditt namn på sajten och du märker dina foton och portfolio med ditt namn. Jag ville ju visa att jag är bäst och visste vad det stog för. Admin är dum hest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Förresten är det bara jag som tycker att Kalle Ärr borde ändra så att han inte har sin tomteluva-avatar. Dags för en till Kalle-poll kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Förresten är det bara jag som tycker att Kalle Ärr borde ändra så att han inte har sin tomteluva-avatar. Gjorde ett försök i våras i en kommentar, men det var ju jävligt dumt eftersom jag själv inte gillar när andra försöker ändra på mig så borde jag fattat att det gäller andra också... Btw Kalle Ärr här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Finurligast hade varit att byta avatar i december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Kalle ERRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Kaller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Kalle ÄRR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Har röstat för några dagar sedan men bara inte skrivit här. Jag uttalar det nog främst Kaller, som det låter, men det händer att jag tänker Kalle R ibland också. Så det är olika men oftast Kaller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Kalle - Ärr Redigerad 13 juni, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Kaller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Galler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts