Fredrico Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 du är j*vligt snäll och alla andra också men nu har jag problem igen jag har kommit dit där det står ca 100 gubbar och det är så j*kla svårt man får inte bli upptäck och det går på tid så¨hjäälp!!!! om du vill så kan du starta om... göra 100 pullups i början, (när du hänger: håll in L2+R2, och släpp... detta kommer att behövas) så du får grip level 2, sen besegrar du olga... går dit till alla gubbarna är, och går ner för en stege (inte båda) och hänger dig längs kanten och går armgång till du kommer till en kalkong (du måste har grip level 2 annars klarar inte snake att gå armgång) så går du upp dit och sen går du genom dörren som finns där, till nästa rum. sen är det bara att fota metal gear, och åka ner får en stång så kan du gå till datan... (sk*t i att tiden går, man hinner ändå dessutom blir man bara stressad) jag tycker att detta är lättare... men det tar kanska lång tid att göra 100 pullups... och det kan bli jobbigt att starta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 A men det går med lvl 1 också, bara man har fullt liv. Jag har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 A men det går med lvl 1 också, bara man har fullt liv. Jag har gjort det. öhh... går det att klara med lvl 1?? jag har aldrig klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 19 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 nu är jag på hand on deck 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 hallo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 (redigerad) jag har nu kommit till den där saken som man ska ta bilder på men jag hinner inte (:!!! för tiden tar slut Redigerad 21 mars, 2003 av gta-diggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 ok... så fort du kommer in rummet ta några steg, sen fotar du den, efter det går du så du kan fota den framifrån, sen så du kan fota den från andra hållet, sist men inte minst ska du fota ett märke på den där det står "MARINES" (till höger, bak på den) sen är det bara att gå till datorn... (:!!! hur lång tid har du på dig?... detta tar inte allt för lång tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Till vänster om Projektorn så finns det en lucka öppna den och kryp ned så slipper ru soldaterna men på ett ställe tappar en sitt Magasin men det är bara att vänta så tittar han upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 (redigerad) tänkte passa på att fråga om det är någon som kommer at köpa MGS2: Substance? Håller på med ett forum som kommer att innehålla alla hemlighter och sådant till spelet. Om du skulle vilja hjälpa till med sidan, så skicka en mail till mig! OBS: forumet är ännu inte klart, jag håller fortfarande på med det... MGS2: Substance Redigerad 22 mars, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 tänkte passa på att fråga om det är någon som kommer at köpa MGS2: Substance? Håller på med ett forum som kommer att innehålla alla hemlighter och sådant till spelet. Om du skulle vilja hjälpa till med sidan, så skicka en mail till mig! OBS: forumet är ännu inte klart, jag håller fortfarande på med det... MGS2: Substance Jag tänker lätt köpa MGS2: Substance!!! bra idé med ett forum!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts