Ocke Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag klarar inte den första banan på båten tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 vad på båten klarar du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) dom där laser strålarna om man går i dom sprängs man ju. och föresten var får man nått vapen. Redigerad 16 mars, 2003 av gta-diggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Såhär va, det finns två sätt: 1.Skjut killen med M9:an och sen brandsläckaren, då ser du var strålarna är och du kan åla under dem. 2.Smyg försiktigt igenom matsalen. Sen kommer du upp till en "boss" och då får du en USP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Ett vapen med skarpa sokk kommer du att få en våning upp där du är av en boss som heter olga. Tips för att döda olga: Varje gång hon gömer sig så ska du flytta på dig då kommer hon inte veta vart du är sen är det bara att skjuta henne Skjut sönder lampan och skynket annars kommer han bara att bländ dig eller använda skynket som skydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Pröva att möta Olga på european extreme (får man när man klarat spelet)! Det är kul, det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 vad är mgs2 oficiella hemsida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 båten var ju inte första banan det var ju plant va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 båten var ju inte första banan det var ju plant va! tvärtom. Och gta-diggarna försök www.konamijpn.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 tvärtom. Och gta-diggarna försök www.konamijpn.com. för mig var det! konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 för mig var det! konstigt! konstigt var ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 jag har hört att många har börjat med plant men det är båten först med snake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 har nån en bild på en usp vill bara se hur de ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 (redigerad) USP:n är antiterroristernas standardpistol i CS... Bild Redigerad 17 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 ok tack så mycket arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 akuut hur sparar man .har kommit långt och måste sluta hjäälp nu!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 kan ni inte (lite dåligt tålamod) men det är ju akut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 akuut hur sparar man .har kommit långt och måste sluta hjäälp nu!!!!!!!!!!!!!!! jag kan ... det ända du behöver göra är att trycka på select, sen ringer du otacon-save (141.96, eller nått...) då frågar han om du vill spara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 du är j*vligt snäll och alla andra också men nu har jag problem igen jag har kommit dit där det står ca 100 gubbar och det är så j*kla svårt man får inte bli upptäck och det går på tid så¨hjäälp!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Om du inte ska ta dog tags så gör du så här... Du går ner för stegen sen går du längst ner i vänstra hörnet och där kan du öppna en under gungstunnel sen när du kommer upp ska du gå in i dörren i högra hörnet högst upp. sen ska det finnsa en till i någon av hörnen längst ner sen när du är klar med den tunnen så börjar deu under metal gear. Sen är det bara att ta bilderna. Bilderna som du ska ta är namnet som står på metal gear. vänster om mg höger om mg och mitten om mg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts