Jultomten Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 (redigerad) Tjabba Är det någon som vet vart man får tag i Dannyes stunting scm? GTAstunting är ju nere och jag hittar inte den riktiga när jag söker på google. Är till SA jag behöver btw tack på förhand Redigerad 9 juni, 2009 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Tjabba Är det någon som vet vart man får tag i Dannyes stunting scm? GTAstunting är ju nere och jag hittar inte den riktiga när jag söker på google. Är till SA jag behöver btw tack på förhand Ska se om jag kan gräva fram den någonstans på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 http://z9.invisionfree.com/GTAS_Temp_Forum...dex.php?act=idx och http://upl.gizgiz.nu/files/SA_USCM_Rel3.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 10 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Åh! Tusen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 5 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 (redigerad) nvm hittade det jag sökte Redigerad 5 maj, 2010 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 nvm hittade det jag sökte Snygg bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Nu när tråden är bumpad. Vad är Dannys Stunting SCM för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Nu när tråden är bumpad. Vad är Dannys Stunting SCM för nåt? Var/är inte Danny den där norske stuntaren som var rätt skillad? En scm-mod är ju vanligen en förändring av antingen kartans struktur, eller nån annan grundläggande förändring. Förmodligen är det en stuntpark nånstans i ett av spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 6 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Nej det är en inbyggd carspawner, jetpack, full HP osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Nu när tråden är bumpad. Vad är Dannys Stunting SCM för nåt? Lägger till kommandon som ger carspawn, teleport, jetpacks, annat väder, lite vadfan som helst. Var/är inte Danny den där norske stuntaren som var rätt skillad? En scm-mod är ju vanligen en förändring av antingen kartans struktur, eller nån annan grundläggande förändring. Förmodligen är det en stuntpark nånstans i ett av spelen. Dannye är från Australien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Daffy är från Norge. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts