Illousion Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Nu vet jag inte hur många av er som orkar se/lyssna på hela, men jag tyckte att det var riktigt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Hörde precis klart på det, och... Tja, man önskar att de kunde ändra grundlagen så att han kunde sitta i mer än två mandatperioder. Hoppingivande, inspirerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 (redigerad) Oj, var ska man börja? Obamas got a shit storm coming his way säger jag bara. Att hälsa på arabiska, citera koranen etc. kommer göra både de muslimska ledarna i öst och de konservativa kristna i väst vansinniga. Tanken är väl god att två religioner ska kunna leva i fred men jag är mycket kritisk mot allt vad Obama säger nuförtiden.. inte just mot honom, man ska ALLTID vara kritisk mot politiker men jag måste erkänna att även jag sveptes med av Obama-stormen men nu när den bedarrat kan man granska honom med nyktra ögon och fatta att retorik inte räddar världen. Men, man kan alltid hoppas. Redigerad 5 juni, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Eh, han är amerikas president. Deras problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts