VaXXoR Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Blir mer och mer sugen på det här spelet nu. Dom har nyss släppt en walkthrough som man kan se här http://www.fz.se/filmer/20090604/just-caus...e3-walkthrough/ Ser ut och bli riktigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Blir mer och mer sugen på det här spelet nu. Dom har nyss släppt en walkthrough som man kan se här http://www.fz.se/filmer/20090604/just-caus...e3-walkthrough/ Ser ut och bli riktigt roligt Hah, verkligen! Hooken med parachuten verkar bli kul.. Kanske blir ett köp efter sommarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Just Cause var ju sådär. Man hade ju inget att göra mellan uppdragen. Hoppas tvåan blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Ser sjukt bra ut! Älskar Dual-Hook och de nya stunten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Tror det kan bli skitkul. Det dåliga med det första spelet var fordonsfysiken och A.In, men det måste de ju ha fixat vid det här laget. Gillar verkligen de vackra tropiska miljöerna, bergen och att man har en fallskärm(det jag saknar mest i GTA4). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Tror det kan bli skitkul. Det dåliga med det första spelet var fordonsfysiken och A.In, men det måste de ju ha fixat vid det här laget. Gillar verkligen de vackra tropiska miljöerna, bergen och att man har en fallskärm(det jag saknar mest i GTA4). +1 Sant som det är sagt, och jag hoppas på samma sak, det som ser mest roligt ut vid detta läge är dual hook och ragdoll fysiken!! Det kommer nog spenderas många timmar vid detta spel när det släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Serverkligen fram emot att leka med dual-hook och sätta fast gubbar och dra dem efter bilen Man kan ju också ta andra föremål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 dual-hook. helikopter-Båt? ser ut att bli sjukt nice iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Hatade demot till Just Cause 1... Men det här ser verkligen roligt ut, och sjukt snyggt. Fast det tyckte jag ju iofs Just Cause gjorde också utav trailers och gameplay om jag inte har helt fel. Vi får se. Det är så jävla många spel som jag vill ha som kommer att komma det närmaste året så att det inte är sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 intervju från E3 http://www.gametrailers.com/video/e3-09-just-cause-2/50893 Engelskan är pinsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Vänta vänta vänta!!! Kan man använda kroken/änterhaken på vad som helst? Inte bara fordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 (redigerad) Vänta vänta vänta!!! Kan man använda kroken/änterhaken på vad som helst? Inte bara fordon? Överallt Kom på en till sak jag verkligen hoppas på att dom ändrar! Körningen och bil hanteringen. Usch vad äckligt det kändes att köra i första spelet. Hoppas på ett demo! Redigerad 5 juni, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Överallt This changes everything ! Nu ser jag fram emot spelet! Hoppas att det får bra recensioner bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts