AngryAxel Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 En DVD-film alltså - finns det något dugligt, gratis program man kan ladda ner för att kunna kolla på den i datorn? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Du menar så att menyn fungerar etc? VLC använder jag till all videouppspelning, och det fungerar bra med DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Du menar så att menyn fungerar etc? VLC använder jag till all videouppspelning, och det fungerar bra med DVD. Oj, djupt oroande - under året jag haft datorn har jag bara trott att jag inte kunnat spela upp filmer, kanske är den trasig Tack för svar, hursomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts