Plaisir Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Ingen som nämnt Familjens nya album? Nähe, då nämner väl jag det då. Mänskligheten finns ny tillgängligt på Spotify. Iz nice. Jo fast jag har nämnt det. Dock va det ingen som intresserade sig av detta extremt roliga och jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Jo fast jag har nämnt det. Dock va det ingen som intresserade sig av detta extremt roliga och jävligt bra! Ah, såg det nu. Jag kollade bara på den senaste sidan, lat som jag var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Ronnie James Dio har avlidit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Distant Relatives av Nas & Damian Marley finns nu på Spotify. Ska bli sjukt kul. http://open.spotify.com/album/2Pd8vlnULF9gwrJqbLEvtH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 En månad gammal nyhet, men Roger Waters ska turnera med The Wall-showen igen! Datum i Nordamerika är utannonserade till hösten, och det kommer till Europa 2011. Det här får inte missas!! http://www.rogerwaters.com/ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/4d/Roger_Waters_-_The_Wall_Live_2010-2011_-_Wall_with_Face.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 En månad gammal nyhet, men Roger Waters ska turnera med The Wall-showen igen! Datum i Nordamerika är utannonserade till hösten, och det kommer till Europa 2011. Det här får inte missas!! http://www.rogerwaters.com/ Verkar som att alla missade att jag skrev det på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 Verkar som att alla missade att jag skrev det på förra sidan. Det verkar helt enkelt som att folk inte går in här o läser nånting utan bara för att posta det man "själv" hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 Verkar som att alla missade att jag skrev det på förra sidan. Hmm, kollade faktiskt igenom de senaste två sidorna innan jag postade. Missade visst ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 En månad gammal nyhet, men Roger Waters ska turnera med The Wall-showen igen! Datum i Nordamerika är utannonserade till hösten, och det kommer till Europa 2011. Det här får inte missas!! http://www.rogerwaters.com/ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/4d/Roger_Waters_-_The_Wall_Live_2010-2011_-_Wall_with_Face.jpg 4 Maj 2011, Globen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Jehapp, bidde ingen ESC-final för Sverige för första gången. Nu går tangenterna varma på Aftonbladets kommentarsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 The Drums självbetitlade album är nu ute (finns på Spotify). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 EMINEM RECOVERY ett av hans bästa album, klassikern man väntat på sen TES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Låt från Maiden's nya album finns nu ute! El Dorado! Sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Ratatats nya album är effing awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Låt från Maiden's nya album finns nu ute! El Dorado! Ugh, inlägget får mig att tänka på en företagsfest jag var på igår. Det var ett band. Två snybbar i vita linnebyxor och sjömanstops, och en sjökapten med en mustasch som för tankarna till dåliga porrfilmer från sjuttiotalet - samt en sailor boy, en tjej i pojk-sailor-kläder som såg ut att skämmas otroligt mycket. Hela bandet var lite som den misslyckade avkomman av Alcazar, Vengaboys, och typ... Village People. Hursomhelst; en av låtarna hette 'Dildorado', och låten var ungefär så dålig och suggestiv som man kan tro. Bland annat så var chefen för företaget uppe på scen, satte en skalad banan vid sitt skrev, och lät kaptenen äta av den. Men hey - det var gratis öl och korv! Maiden-låten var dock rätt sjysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=buTl_acT0F4 Släpptes i april har jag för mig, helt underbar. Ännu en gång förgyller Eminem en låt bara av att vara med i sista versen! Text finns under "Mer info" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Enligt Rolling Stone så stämmer kvinnan som pryder Vampire Weekends senaste platta "Contra" bandet på 2 miljoner dollar för olovligt användande av just den bilden. 1983 så tog fotografen Tod Brody bilden på kvinnan som heter Kirsten Kennis, enligt henne så har Tod Brody förfalskat namntäckningen som ska ha tillåtit bandet att använda bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Enligt Rolling Stone så stämmer kvinnan som pryder Vampire Weekends senaste platta "Contra" bandet på 2 miljoner dollar för olovligt användande av just den bilden. 1983 så tog fotografen Tod Brody bilden på kvinnan som heter Kirsten Kennis, enligt henne så har Tod Brody förfalskat namntäckningen som ska ha tillåtit bandet att använda bilden. Isf borde hon väl stämma fotografen och inte bandet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Missa inte: Arcade Fire - The Suburbs Someone Still Loves You Boris Yeltsin - Let It Sway Båda har release i augusti, men finns redan nu att tillgå för den nyfikne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Missa inte: Arcade Fire - The Suburbs Whoa, tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts