Saleen Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Den listan är lite meh though :'/ Du måste se det ifrån ett väldigt openminded perspektiv. Man måste acceptera att Britney Spears HAR bra låtar och att Coldplay kommer in ett par gånger på listan av en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Den listan är lite meh though :'/ Jag tyckte den var rätt bra, skulle placera säkert 50 av de där låtarna på en egen lista. Sen fanns det ju en del bottennapp som Kelly Klarkson men man får väl helt enkelt acceptera att hon gör guld för vissas öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Justice DANCE #71 best song of the decade on Rolling Stone! http://www.rollingstone.com/news/story/312...of_the_decade/8 Den där listan fick mig att vilja lyssna på en massa låtar den här kvällen. 99, 93, 81, 75, 72, 71, 68, 65, 54, 48, 47, 46, 45, 43, 39, 34, 33, 29, 27, 26, 20, 18, 15, 12(som imo borde varit top 5), 11, 10, 9, 5 och 2 får en stor tumme upp från min sida! Det jag ogillar mest är väl att en låt jag hatar av hela mitt hjärta anses vara decenniets bästa. Sedan borde Lose Yourself varit top 5, verkligen. 100 best albums of the decade är också rätt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Inte för att det kanske berör så många, men.. Avenged Sevenfolds trummis, The Rev, har avlidit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Inte för att det kanske berör så många, men.. Avenged Sevenfolds trummis, The Rev, har avlidit. Ett av mina favoritband så jag blev oerhört ledsen och chockad när jag såg att han hade gått bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Det är en del som gillar Vampire Weekend här, så jag vill tipsa dessa om att nya albumet (Contra) finns att få tag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Det är en del som gillar Vampire Weekend här, så jag vill tipsa dessa om att nya albumet (Contra) finns att få tag i. Woo! Stort tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Det är en del som gillar Vampire Weekend här, så jag vill tipsa dessa om att nya albumet (Contra) finns att få tag i. Yay, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Gorillaz nya album, Plastic Beach, släpps den 8 mars och har en hyfsad gästlista: Snoop Dogg Mick Jones, Paul Simonon (The Clash) Lou Reed (The Velvet Underground) Mos Def Gruff Rhys (Superfurry Animals) De La Soul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag tänkte tipsa om Marathon of Dope. En sida med bland annat Zucchini Drive, Birdapres och Elissa P. All musik som släpps där släpps gratis för oss att hämta och man kan, när man vill, donera pengar som oavkortat går till artisterna. (Det är alltså dom som håller i sidan. Ni kanske inte gillar musiken, men jag tänkte att jag ändå kunde göra reklam för den någonstans.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Drygt nio minuter video från inspelningen av nya Strokes-skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Drygt nio minuter video från inspelningen av nya Strokes-skivan! Fränt! Synd att man inte fick se någonting av Julian, läste i kommentarspåret att han tydligen var ute på turné då videon spelades in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Roger Waters planerar ny The Wall-turné! http://www.pinkfloydonline.com/news/667/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Spoon har släppt nytt album, som heter Transference. =) Verkar vara bra! Lightspeed Champion har också släppt nytt, som heter Life Is Sweet! Nice to Meet You. Los Campesinos! med, heter Romance Is Boring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Spoon har släppt nytt album, som heter Transference. =) Verkar vara bra! Lightspeed Champion har också släppt nytt, som heter Life Is Sweet! Nice to Meet You. Los Campesinos! med, heter Romance Is Boring. Whoa, tre bra tips! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Mer Bullet åt folket!!!! http://www.youtube.com/watch?v=7eZFVSACrxY Fever kommer vara ett grymt album! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Band Of Horses nya platta Infinite Arms har fått ett releasedatum, 18 maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Two door cinema club släppte nytt album i måndags, det heter Tourist History. Kate nash släpper ny platta i april! Längtar! MGMT släpper också nytt album i april! Redigerad 4 mars, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Tokladdad inför MGMT's nya platta. Känner dock mig en smula orolig över att den inte alls kommer motsvara förväntningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts