JSHC Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Eller för att rädda teammates, gjorde en del schysta saves mina första games. Nåt jag gillar med HoN är addons, som t.ex. mouse-over stats i lobbyn, större buffs-frames och annat gott! Mjo, synd bara att mina add-ons gjorde så att jag inte kunde se skills osv. på nya heroes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 bump Nån som är sugen på att lira HoN med mig och en polare senare ikväll? kommunikationssätt = Skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 bump Nån som är sugen på att lira HoN med mig och en polare senare ikväll? kommunikationssätt = Skype Inte idag, men lägg till Panimala i HoN så kan vi säkert spela en annan dag. Jag har Skype med samma namn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Gibbar HoN dagligen. Sitter mest i vent, men StellHell på skype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Soz stell att det inte blev nått ikväll, lär lägga mig tidigt så jag kommer iväg till det där jävla lanet. Men imorn kan vi ju dra en eller 2 matcher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Jag vill vara med om ni inte suger. Bara adda DoktorDum, jag är alltid redo för att smiska rumpa och jag brukar offra mig och spela support! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Jag vill vara med om ni inte suger. Bara adda DoktorDum, jag är alltid redo för att smiska rumpa och jag brukar offra mig och spela support! in nu, gibbar med två påålerz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 in nu, gibbar med två påålerz. Väntarå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 mötte nyss stellhell på ett random hon game, dryg som vanligt.. :I jaja han fick snopp iaf.. nu kmr han säga nåt om att han har en bruten hand hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 mötte nyss stellhell på ett random hon game, dryg som vanligt.. :I jaja han fick snopp iaf.. nu kmr han säga nåt om att han har en bruten hand hihi Hah! Berätta om gamet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Hah! Berätta om gamet. öh.. jag mötte 3 st som nickade stellhell i ett 3v3 game. jag + 2 randoms mot dem. jag var corrupted disciple o mina polare var magmus och keeper of the forest. stellhell var scout och hans 2 polare var forsaken archer och deadwood. stellhell kan väl berätta resten.. http://data.fuskbugg.se/skalman01/stell.JPG printet kan väl hjälpa lite också. Redigerad 1 januari, 2010 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 bara hojta till om ni vill lira någon gång! kan både dota och hon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 mötte nyss stellhell på ett random hon game, dryg som vanligt.. :I jaja han fick snopp iaf.. nu kmr han säga nåt om att han har en bruten hand hihi HAHAHAHAHAHAA Trodde du på allvar att vi körde serri? Halva gamet bestod ju av att roflolla magfag. Kolla bara min APM, jag var i vanish tills manan tog slut och för att komma till basen så dog jag istället för att springa tillbax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) HAHAHAHAHAHAA Trodde du på allvar att vi körde serri? Halva gamet bestod ju av att roflolla magfag. Kolla bara min APM, jag var i vanish tills manan tog slut och för att komma till basen så dog jag istället för att springa tillbax. tror jag spöar dig oavsett hur mkt du försöker Redigerad 1 januari, 2010 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Hurfan går det till med 3st som nickar stell? Redigerad 1 januari, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Hurfan går det till med 3st som nickar stell? SteilHell SteilHeil SteliHeli \o/ Jag och Stellgänget fick penis när vi spelade men jag tog iallafall emot och njöt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 tror jag spöar dig oavsett hur mkt du försöker Fan vilken tönt du är. Palla spela seriöst. Jag skiter väl i hur värdelös du är på HoN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Fan vilken tönt du är. Palla spela seriöst. Jag skiter väl i hur värdelös du är på HoN. +1 just nu går det inte heller direkt att spela seriöst med tanke på hur många heroes som är OP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Fan vilken tönt du är. Palla spela seriöst. Jag skiter väl i hur värdelös du är på HoN. hahaha fan vad jag älskar dig! du är så dålig på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 hahaha fan vad jag älskar dig! du är så dålig på allt LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 1on1, du kan få döda mig 100 gånger så din pytte, pyttelilla e-penis växer lite. Jag kunde verkligen inte bry mig mindre, horan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts