StellHell Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Moba har blivit för stort. Dota, hon och lol för tillfället. Rise of immortals ligger i Open beta, Dota 2 på väg och blizzard själva håller på med blizzard Dota.. hur ska gemene man veta vad fan man ska spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Moba har blivit för stort. Dota, hon och lol för tillfället. Rise of immortals ligger i Open beta, Dota 2 på väg och blizzard själva håller på med blizzard Dota.. hur ska gemene man veta vad fan man ska spela? Det är väl bara att luta sig tillbaka och vänta tills de bästa moba-spelen har etablerat sig och de mindre bra har sjunkit undan. Går att jämföra med alla MMORPG som finns... det finns ju tusentals, många är löjligt lika varandra, men ändå är det bara ett par få stycken som verkligen "gäller". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 blizzard själva håller på med blizzard Dota.. Justja, finns det någon ordentlig info om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Justja, finns det någon ordentlig info om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Turneringen är i full gång, även första gången spelet visas för världen!!! http://www.dota2.com/tournaments/international/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Fyfan vad dåligt det ser ut. Valve, I am disappoint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Jag tog mig in i Dota 2 betan och jag måste säga att jag verkligen är impressed över hur pass bra allting i spelet är! Fogen är underbar! Grafiken tål att tänkas lite på! Turntable på några heroes (SPECIELLT FACELESS VOID) Måste verkligen fixas Några skills som är semibroken för tillfället! MEN JÄVLAR VAD JAG SKA HA DET HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/mv9ql/enigmas_recommended_item_changer_dota_2_version/ För er som vill ändra suggested items utan att behöva pilla i textfilerna. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/mv9ql/enigmas_recommended_item_changer_dota_2_version/ För er som vill ändra suggested items utan att behöva pilla i textfilerna. Väldigt användbart, äntligen ligger wards och flying courier på alla mina supportval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Fick en invite idag, dayum! I like Lol hamnar på hyllan på obestämd tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 6 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2011 Hur får man tag på beta keys? Eller är det invites som gäller nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2011 Hur får man tag på beta keys? Eller är det invites som gäller nu? Går att signa upp för beta, och få en key skickad om man är lyckligt lottad. Men jag tror nog du har större chans att tigga till dig en från vänner. DotA skickar invite till spelare 1. Spelare 1 kan ge ytterligare 2 invites till spelare 2 och spelare 3. Spelare 2 eller 3 kan inte skicka vidare invites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Fick invite av Valve själva. Ska jag känna mig ball eller skickar de ut till alla nu för tiden? Oavsett, GAME ON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Fick invite av Valve själva. Ska jag känna mig ball eller skickar de ut till alla nu för tiden? Oavsett, GAME ON! De har börjat ge ut mycket mer sen de uppgraderade servrarna i alla fall. Var runt 9k online under peak när jag fick min, (3 veckor sedan) nu är det väl upp mot 14-16? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Om någon har en nyckel över och känner sig givmildig så tar jag mer än gärna en! Min bror vill gärna ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Nej nej, försök towerdiva Sand King, du... Går säkert bra. Hände igår kväll, var lite skojigt. Här har vi ett smartskaft som försökte ganka också :V Fan vad den här replayen var seg att bli available Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2012 Någon som lirar Dota 2 och sitter på ett par röda essence? Har BARA blåa och gula som jag är villig att byta ut. Lyckats fylla 2 ägg med 3 av varje plus 4 blå och 3 gula utöver detta. Men inte en enda jävla röd... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2012 Någon som lirar Dota 2 och sitter på ett par röda essence? Har BARA blåa och gula som jag är villig att byta ut. Lyckats fylla 2 ägg med 3 av varje plus 4 blå och 3 gula utöver detta. Men inte en enda jävla röd... -.- Har en röd du kan få gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2012 Har en röd du kan få gratis Lyckades ragga upp en polare som hade 3 röda jag fick. Men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts