ZcruweN Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Dom har gjort om EM till att lika LoL. Vanliga games är fortfarande precis som dom var förr. Sluta whina. Grejen är den att HoN och LoL var konkurrenter och nu börjar dom likna varandra lite mer och mer! Tycker det är lite störande bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Grejen är den att HoN och LoL var konkurrenter och nu börjar dom likna varandra lite mer och mer! Tycker det är lite störande bara! Greken är den at HoN är för hardcore gamers och DotA-fanatiker, då dom flesta heroes är portade från DotA och ja.. Det egentligen är DotA i nytt fodral och annat lullul om man håller sig borta från EM. LoL är ju mer en laidback attityd till spelandet i sig med mer förlåtande spelande. Detta är väl något alla strävar efter, kolla bara på WoW som har gjort allt för att gynna både hardcore spelarna och casual spelarna. Pre-2.0 HoN hade ju bara regular och EM och EM var ingen större skillnad, utan gjorde bara 50% av alla heroes oanvändbara i större utsträckning. TL:DR Jag gillar uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Jag var lite fundersam till en början och gillade inte riktigt det nya dom hade släppt i HoN. Numera gillar jag det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=SOihnr-AgBU lolol panik-throw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 (redigerad) Vafan, HoN ligger nere så jag tänkte pröva LoL, men det spelet verkar ju fan inte ens fungera ordentligt? http://data.fuskbugg.se/skalman02/4ddc4a49d7317_lolwtf.png Ska det se ut sådär? Kunde inte klicka på någon av de andra knapparna (PvP, Co-op blabla etc) heller.. Redigerad 25 maj, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Vafan, HoN ligger nere så jag tänkte pröva LoL, men det spelet verkar ju fan inte ens fungera ordentligt? Ska det se ut sådär? Kunde inte klicka på någon av de andra knapparna (PvP, Co-op blabla etc) heller.. Maintenance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Maintenance. Dåligt tajmad. Ofta man lägger maintenance så tidigt på kvällen. Maintenance ska man ju lägga typ klockan 4 på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 För er som inte är så insatta så har HoN servrarna (Tror det är endast dom) blivit utsatta för DdoS attacker ännu en gång! S2 blev utsatta för detta tidigare men det åtgärdades väldigt snabbt, nu verkar det vara värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 För er som inte är så insatta så har HoN servrarna (Tror det är endast dom) blivit utsatta för DdoS attacker ännu en gång! S2 blev utsatta för detta tidigare men det åtgärdades väldigt snabbt, nu verkar det vara värre! Det var visst några indier som var upprörda över att deras flagga inte var med eller något. HoN funkar igen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Det var visst några indier som var upprörda över att deras flagga inte var med eller något. HoN funkar igen nu. Igen? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Igen? D: Jag tror det. Nyss funkade HoN inte igen. Ska kolla nu. Lika bra egentligen, jag har massa jobb att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Dåligt tajmad. Ofta man lägger maintenance så tidigt på kvällen. Maintenance ska man ju lägga typ klockan 4 på morgonen. haha, EU lol är sjukt sämst på allt sådant. Dom har inte ens nog med severkapacitet för att klara alla spelare en vanlig kväll, trots att det varit problem i ½ år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 Nu har det hänt. HoN är f2p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2011 1 miljon dollar i förstapris för DotA2-turneringen på gamescom: http://blog.dota2.com/2011/08/announcing-the-international/ http://www.dota2.com/ HYPE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Demonblade Tryndamere or bust, nigguhz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 http://www.youtube.c...player_embedded Jävligt cool. Älskar den grafiska stilen de kör på. HoN ligger väldigt illa till, tror jag. LoL vet jag inte riktigt vad de sysslar med (5 miljoner dollar i turneringsvinster). Jag har svårt att tro att LoL har något att sätta upp mot DotA 2 som en e-Sport, däremot tror jag att LoL kommer att fortsätta tugga på starkt som ett casual-spel för den breda massan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 HoN ligger väldigt illa till, tror jag. HoN har fortfarande problem med sina servrar, och dom fokuserar för mycket på nytt innehåll istället för att fixa servrarna istället.... vilket dödar spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Jävligt cool. Älskar den grafiska stilen de kör på. HoN ligger väldigt illa till, tror jag. LoL vet jag inte riktigt vad de sysslar med (5 miljoner dollar i turneringsvinster). Jag har svårt att tro att LoL har något att sätta upp mot DotA 2 som en e-Sport, däremot tror jag att LoL kommer att fortsätta tugga på starkt som ett casual-spel för den breda massan. Tror faktisk det kan bli något så länge de själv pumpar in mycket pengar i e-sporten vilket skapar enorm uppmärksamhet (pga bra prispengar). Men så fort DotA 2 kommer ut lär det bli mer poppulärt i e-sporten sålänge de har hyffsade prispengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Eftersom det är Valve som är med och skapar så kommer det verkligen inte förvåna mig om spelet kommer tillslut bli en Hat-Fest :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts