Mordos Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Sommar för mig är myggjävelskapen, extra mycket spindlar, tusenfotingar, tvesjärtar, myror, monster och diverse andra ohyror som högljudda bosnier och treåringar som vägrar knipa käft för de inte får glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Sommar är allting. Sommar är när man kan bada. Sommar är när man kan sitta i gräset och sola sig och bara prata skit eller politik, som jag gjort i dag. Sommar är när man kan ta med sig bergsprängaren och åka ut till något avlägset ställe och dunka musik med vännerna. Sommar är utefester. Sommar är balkonger och veranda. Sommar är fotboll varje dag. Sommar är när man kan gå till kiosken och köpa en Mariestad. Sommar är när man kan ligga i gräset bredvid ån och bara titta hur vacker våran värld är. Sommar är ingen skola. Sommar är lite CS. Sommar är partymusik. Sommar är festivaler. Sommar är kärlek. Sommar är pussar, hångel, sex och tjejer. Sommar är lättklätt. Sommar är tälta. Sommar är inte vinter. Sommar är sommar. Sommar är ett stort hjärta. +1. Kunde inte sagt det bättre själv. 10e smäller det! (Har dock smygstartat redan och badat 2ggr samt solat på mig en lagom förbränna. yey) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Varför? Jobb. Killer of life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Det mesta ni har dragit upp var sommar för mig med, nu finns inte det i min värld längre. Varför inte syssla med sånt under dina fyra veckor ledighet istället för att fylla dem med ett aktivitetsvakuum? Redigerad 4 juni, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Varför inte syssla med sånt under dina fyra veckor ledighet istället för att fylla dem med ett aktivitetsvakuum? GLHF hinna göra saker du normalt sätt gjorde på ett år på fyra veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Sommar för mig är helt oplanerade dagar då man kan vara hur spontan man vill. Att ringa ett par polare på förmiddagen efter att ha fått sova utan att behöva bli väckt och planera en tur till stranden är top-notch. Grillning, doften av våt asfalt och sommartoppen på P3 är också stark sommarkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Sommar för mig är helt oplanerade dagar då man kan vara hur spontan man vill. Att ringa ett par polare på förmiddagen efter att ha fått sova utan att behöva bli väckt och planera en tur till stranden är top-notch. Grillning, doften av våt asfalt och sommartoppen på P3 är också stark sommarkänsla. Våt asfalt, så bra bra bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Sporta, chilla, bada.. Allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Sporta, chilla, bada.. Allt möjligt Så det är det jultomten gör på sommaren. PS. Kan jag få en Playstation 3 i julklapp i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Så det är det jultomten gör på sommaren. PS. Kan jag få en Playstation 3 i julklapp i år? Om jag kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts