Wu Zi Mu Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Åh fan, Heavy Rain kommer stödja Playstation Move Tur att jag inte spelat Heavy Rain än då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Åh fan, Heavy Rain kommer stödja Playstation Move Tur att jag inte spelat Heavy Rain än då. Fast är det verkligen en fördel att spela Heavy Rain med Move? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 (redigerad) Sony Conference 2010 kan möjligtvis vara det tråkigaste jag har sett på E3. Någonsin. Dead Space 2 var det mest intressanta på nästan 1 och en halv timme. Redigerad 15 juni, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 (redigerad) Sony Conference 2010 kan möjligtvis vara det tråkigaste jag har sett på E3. Någonsin. Dead Space 2 var det mest intressanta på nästan 1 och en halv timme. Mja, Portal 2, Twisted Metal och GT5 såg riktigt najs ut. Dock väldigt utdraget, för mycket snack mellan spel. Redigerad 15 juni, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Portal 2 verkade riktigt coolt! Nintendo 3DS ska jag köpa! Verkar awesome. IGN Hands-On Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Sony Conference 2010 kan möjligtvis vara det tråkigaste jag har sett på E3. Någonsin. Dead Space 2 var det mest intressanta på nästan 1 och en halv timme. Jag tycker faktiskt den var bra. Intressant hur olika man kan tycka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Mja, Portal 2, Twisted Metal och GT5 såg riktigt najs ut. Dock väldigt utdraget, för mycket snack mellan spel. Iom. spel så menar du filmer? För det var ju typ 4 spel som fakiskt hade gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Jag blev lagom chockad när GLaD0S började prata. Sen blev jag ännu mer chockad när Gabe sa att PS3-versionen av Portal 2 kommer bli den bästa. Men det känns skönt skönt att Gabe har fått tummen ur röven och äntligen ger PS3 en chans! Jag tycker iallafall att Sony:s show var bra. Mycket överaskningar och exklusiviteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Jag vart något så sjukt sugen på att koppla in mitt PS3 igen. Men jag har ingen nätverkskabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Jag vart något så sjukt sugen på att koppla in mitt PS3 igen. Men jag har ingen nätverkskabel Köp en? De är ju inte särskilt dyra. Eller skaffa trådlös router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Köp en? De är ju inte särskilt dyra. Eller skaffa trådlös router. Lite ont om öppna butiker såhär dags Trådlöst är påväg tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Gillar man inte Zelda gillar man inte spel. Du är ingen gamer. ... Lol. Jag kallar dig en casual gamer, för du verkar inte förstå vilka nyheter det här är. Jag förstår visst vilka nyheter det är. Ett nytt Zelda har folk väntat på skitlänge, och ett nytt Goldeneye kom som en överraskning och shit vilken sådan. Golden Eye var the shit back in the days. Men jag bara menar att inget utav detta var (är) någonting som får mig att bli speciellt sugen på att köpa en Wii. När jag skrev att Zelda var fail så tänkte jag mest på när de visade det live, och att inte Wiimoten funkade som den skulle. Och för övrigt så är det bara så att folk har olika smak. Ni verkar bara inte ha förstått det ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 När jag skrev att Zelda var fail så tänkte jag mest på när de visade det live, och att inte Wiimoten funkade som den skulle. Så jävla Håller med till 100%! på det. Jag tyckte synd om dem :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Jag förstår visst vilka nyheter det är. Ett nytt Zelda har folk väntat på skitlänge, och ett nytt Goldeneye kom som en överraskning och shit vilken sådan. Golden Eye var the shit back in the days. Kid Icarus? Det var den största suprisen av dem alla, och den största nyheten imo. Men jag bara menar att inget utav detta var (är) någonting som får mig att bli speciellt sugen på att köpa en Wii. Det är inget som SKA få dig att köpa ett Wii. Jag pratar i nyhetssyfte så var Nintendo absolut bäst av alla presskonferenser. När jag skrev att Zelda var fail så tänkte jag mest på när de visade det live, och att inte Wiimoten funkade som den skulle. Du skulle dock ha skrivit det från början om du nu menade det. Om du skriver "fail" utan någon typ av förklaring, hur tror du då det ska uppfattas? Och för övrigt så är det bara så att folk har olika smak. Ni verkar bara inte ha förstått det ännu. Jag förstår det väldigt väl. Men att säga att Nintendos konferens var tråkig, när du har alla andra tråk-konferenser att jämföra med - är bara tokigt. Du har Kid Icarus och Donkey Kong som folk har väntat på i respektive, 24 och 16 år. Ett nytt Zelda som inte innehåller tåg (iofs, var den delen av konferensen lite tråkigt) Och våga inte säga att deras överextrema 3DS reklam med Miyamoto och Reggie var tråkig. ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 jag kunde bara se den första halv timmen me nvad sa dom om GT5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 jag kunde bara se den första halv timmen me nvad sa dom om GT5? 3D-stöd, kommer i november. Mycket mer sa de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Åh, åh, ÄLSKA! http://e3.gamespot.com/video/6265928/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Åh, åh, ÄLSKA! http://e3.gamespot.com/video/6265928/ Spheren låter precis som Vince Noir från The Mighty Boosh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 MoH verkar grymt, kommer få tillgång till betan imorgon, kommer med uppdatering då! Förutom det är jag fortfarande sugen på Brink och TDU2. Inte sett så jättemycket från något av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 (redigerad) Själv tycker jag att E3 har varit lite svagt än så länge. Inga riktiga bomber det här året. Inte ännu iallafall. Men några intresanta saker fanns där: Disney Epic Mickey (Wii) Ett Disney spel för vuxnare gamers som koncentrerar sig på handling och mörker. Mickey Mouse råkar av misstag hamna i den mystiska världen "Wasteland", en plats där alla skrotade Disney karaktärer och planer hamnar. Av misstag släpper han lös en hemskt ondska som startar ett långt brutalt krig i "Wasteland". När Mickey sedan långt senare återvänder till "Wasteland" börjar han inse att allt är hans fel och börjar kämpa för att rätta sitt misstag. På sin resa måste han fatta moraliska beslut: Kommer han besegra fienden genom att skapa nytt eller kommer han utrota alla som står mot honom och bli lika brutal som de han kämpar mot? Story Trailer The Sims 3 (XBox 360/PS3/Wii/DS) Äntligen kommer det till konsoll och ska ha ett nytt form av karma-krafter där man kan radikalt förändra sin Sims liv samt möjligheten att avrätta en Sim när man vill med ett blixtnedslag. Trailer 1 Trailer 2 Portal 2 Trailer Donkey Kong Country Returns (Wii) Trailer Zelda: Skyward Sword Trailer LEGO STAR WARS III: The Clone Wars Trailer Homefront (PC/XBOX 360/PS3) Nord Korea har blivit en stor världsmakt och invaderar USA. Det som gör mig intreserad av spelet är hur nogrant de har planerat in händelser för de kommande 14+ åren. Det gör att storyn känns logisk trots att första reaktionen när man läser handlingen är en huvudskakning. Det är Backstory trailern som gör mig lite intreserad. Backstory Trailer Metal Gear Solid: Rising (XBox 360/PS3) Cyborg-Raiden är tillbaka. Man kan hugga med svärdet vad man vill, hur man vill och göra det i Bullet-time. Trailer Nintendo 3DS En glasögon fri 3D-DS som spelar 3D spel, visar 3D filmer och tar 3D foto. The Secret of Monkey Island 2: Special Edition Äntligen! Hoppas den snart kommer till XBox Arcade. Trailer Silent Hill Trailer Redigerad 17 juni, 2010 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts