Halo Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Donkey Kong ger mig feta nostalgi-vibbar Skulle nästan kunna köpa ett Wii bara för att få spela det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) Några riktigt sköna spel som kommer visas upp på gamespot idag, mina favoriter: 10:00 AM - 19:00 MTV Games In-depth: Rock Band 3 TBA Namco Bandai Booth Tour Gran Turismo 5 Tecmo Koei Booth Tour Enslaved: Odyssey to the West 11:00 AM - 20:00 TBA F.3.A.R. South Peak Games Booth Ghost Recon: Future Soldier Sega In-depth: Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 The Witcher 2: Assassins of Kings 12:00 PM - 21:00 Sega In-depth: Valkyria Chronicles 2 Test Drive Unlimited 2 Natsume Booth Tour Fallout: New Vegas K2 Booth Tour Hunted: The Demon's Forge 1:00 PM - 22:00 Activision Booth Tour Spider-Man: Shattered Dimensions Warner Bros. Floor Report Crackdown 2 Disney Interactive Studios In-depth: Tron Evolution Halo: Reach 2:00 PM - 23:00 TBA Rage Dreamcatcher Booth Tour Splatterhouse Ignition Booth Tour Red Faction: Armageddon 3:00 PM - 00:00 GameSpot Booth Tour Homefront TBA Kung-Fu Live Yoostar 2 In-depth TBA http://e3.gamespot.com/live.html?tag=filter_tabs;live-show Redigerad 17 juni, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Vad blir det i svensk tid? Speciellt F3AR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) Vad blir det i svensk tid? Speciellt F3AR. F3AR blir runt 20:00. Uppdaterade listan med allt som händer och svenska tider. Redigerad 17 juni, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) Gran turismo 5 och TDU2 Edit: Jag vill se en hel car list till båda spelena Redigerad 17 juni, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Mjo. Alla dessa show-offs på Gamespot och IGN är dock relativt värdelösa. Det är typ 5-10 minuter med varje spel, och de visar eller berättar sällan->aldrig någonting nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Mjo. Alla dessa show-offs på Gamespot och IGN är dock relativt värdelösa. Det är typ 5-10 minuter med varje spel, och de visar eller berättar sällan->aldrig någonting nytt. Jag tycker det är jävligt intressant då det mesta är nytt för mig. Har verkligen halkat efter på nyheterna när man fått jobb. Dessutom finns funktionen att ställa frågor, vilket är ett stort plus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Mjo. Alla dessa show-offs på Gamespot och IGN är dock relativt värdelösa. Det är typ 5-10 minuter med varje spel, och de visar eller berättar sällan->aldrig någonting nytt. Om det finns ett demo på E3-golvet är det oftast det de visar, brukar också rensa upp lite oklarheter om spel. Dessutom brukar det oftast dyka upp nyheter om betatestning osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2010 Snyggast är Agent och Dirt-brudarna. Diggar när The Masters Challenge intervjuvar allihopa. http://www.youtube.com/watch?v=7kyHDbcvqF8 Masters kör i år igen, han är så go! 2:an är jäkligt sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts