The Dude Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Ja, var badar man bäst i storstaden en dag som denna? Det enda jag har provat är sjön i Nackareservatet men våra cyklar är sönder så jag tar gärna något som går att nå med t-bana eller bussar. Föredrar klippor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Ja, var badar man bäst i storstaden en dag som denna? Det enda jag har provat är sjön i Nackareservatet men våra cyklar är sönder så jag tar gärna något som går att nå med t-bana eller bussar. Föredrar klippor! Flatenbadet i Älta/Tyresö är en av dom större badplatserna i Sthlm, helt ok, finns klippor, finns en "strand", hopptorn, nackdelen är väl typ allt folk där. Annars är det poppis att bada vid stadshuset i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Hijackar tråden här... Var finns det badplatser i Linköping (cykelavstånd helst, gärna längre resor, alternativt buss)? Det enda jag vet är badhuset I Norrköping har jag ett antal att välja mellan i och med att man har tillgång till bil, men jag kan lika gärna fråga om den stan också. Gärna cykelavstånd här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 "Request badplats-tråd i hela sverige?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 "Request badplats-tråd i hela sverige?" Varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Sickla strand, Långholmen, Reimersholme, Flatenbadet osv. osv. annars funkar ju http://www.google.se/search?q=badplatser+s...lient=firefox-a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Bra svar, tack! Fast när jag drog med syster idag så hann jag inte läsa och det blev en av nackasjöarna igen, riktigt skönt i vattnet! kiedis: var vid Stadshuset kan man bada menar du? Precis framför nedanför trädgårdarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Bra svar, tack! Fast när jag drog med syster idag så hann jag inte läsa och det blev en av nackasjöarna igen, riktigt skönt i vattnet! kiedis: var vid Stadshuset kan man bada menar du? Precis framför nedanför trädgårdarna? Dom ska ha en brygga bakom själva huset, där folk hänger när det är sol, en del solar, en del badar. Typ här.. http://skolor.nacka.se/myrweb/stockholm/Sk...stadshuset2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 (redigerad) HEHEEE NEVERMIND! Redigerad 8 juni, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Hijackar tråden här... Var finns det badplatser i Linköping (cykelavstånd helst, gärna längre resor, alternativt buss)? Det enda jag vet är badhuset Ett hett tips är att cykla till Berg/Vreta Kloster, det är typ en mil, men det är mycket mysigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Relevant länk! Stockholm City listar stadens femtio bästa badplatser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Relevant länk! Stockholm City listar stadens femtio bästa badplatser. 10 och 11an är här ute där jag bor. Dock får man räkna med hur mycket folk som helst på Grisslinge nu när alla badjävlar börjar hitta sig hit. Björkvik är rätt trevligt men de är en bit att åka tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Smedsuddsbadet är grymt. inte så mycket folk men endå väldigt centralt. nära rålis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts