raggaren94 Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 när jag trycker på start game eller vad det nog står så kommer laddnings bilderna upp men de kommer inte längre va faaan ska jag göra? på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Du måste vänta på att personerna på laddningsskärmen går och köper munkar. Det tar lite tid, men när de väl går, så laddas det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
raggaren94 Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 vaa!? det är så att det tar skit länge det gå om och om igen hela tiden till slut slutar musiken men då fortsätter barra bildspelet gå om och om och om ohc om igen jävligt irriterande tar de så lång tid?? jag kommer ju inge längre!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 vaa!? det är så att det tar skit länge det gå om och om igen hela tiden till slut slutar musiken men då fortsätter barra bildspelet gå om och om och om ohc om igen jävligt irriterande tar de så lång tid?? jag kommer ju inge längre!!!!! Men det är klart det tar lång tid. Det är ett verkligt spel. Tänk själv hur ofta du köper munkar. Inte så ofta alltså. Det samma är det med personerna i bilderna. Har du laddat ner spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Pröva ta fram LIVE panelen och sedan göm den igen. För vissa (ibland mig själv) så laddar spelet snabbare på något sjukt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
raggaren94 Skrivet 2 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Men det är klart det tar lång tid. Det är ett verkligt spel. Tänk själv hur ofta du köper munkar. Inte så ofta alltså. Det samma är det med personerna i bilderna. Har du laddat ner spelet? har inte tanka det! jag e en duktig pöjk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 har inte tanka det! jag e en duktig pöjk! Bra. Har du den senaste patchen? Är du säker på att din dator uppfyller minimumkraven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts