Sammy Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Hej! När jag trycker på MTA-ikonen och ska installera de så kommer de upp en skylt vart de står ungefär som " De finns redan nåt annat " belägg " som kör San Andreas , avbryt de innan du börjar köra " ?ryce Senså trycker jag på Ja, att jag vill avbryta, ..men inget händer, de laddas lite, men sedan så händer typ inget, så jag försöker igen och då måste jag installera om igen, ...så, vrf hände de inget för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omecken Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 (redigerad) Vet dock inte om du har löst det än, om inte.. Har hänt för mig förr också, tror det finns någon gammal tråd på SA-MP forumet. Vad du behöver göra är att byta ut din nuvarande san andreas.exe. Det är alltså nåt som krånglar med den. Har du vista möjligtvis? Tanka bara ner något CD-crack och byt ut den nya exe'n du får med den gamla. Redigerad 12 juni, 2009 av Omecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts