Nik. Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Min absolut favorit isglass är TWISTER. Vad har ni för favorit isglass? Kanske en calippo..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Kanske en calippo..? På lågstadiet hade vi en "läxa" över sommarlovet, att ta med ett glasspapper på sin favoritglass. ALLA, verkligen alla, tog daimstrut.. förutom jag som valde calippo. Då skämdes jag Men calippo är grejen hela långa sommardagen! Kul trådstart! Sommar, glass, sol... älskar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Calippo är nice, men piggelin är fortfarande en favorit i solen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 (redigerad) Twister kommer jag ihåg är skitgod. Älskade dom förr (och förmodligen förut också)... Men är det verkligen en isglass? Den känns så jävligt mjuk och len. Mer sorbetaktig. Varför en isglasstopic och inte en glasstopic? Jag saknar Konfetti! Och Fresh! Någonting liknande har ju kommit tillbaks i sortimentet nu, men Fresh var mjukare och det var liksom citron-sås... I den glassen som finns nu så är det i princip is... Fresh och Konfetti, kom tillbaka! http://www2.gb.se/images/nostalgi/pic_nostalgi_glasskarta_1995_large.jpg Kommer ni förresten ihåg "Winner Taco" som fanns 99-00? Hehe. Här kan ni checka GB-glass nostalgi Edit: Ah kommer ni ihåg de där färgerna på GB-Glace logon. Wow. Kommer ni ihåg fryspåsarna med samma färg? Ah. Morfar. Redigerad 30 maj, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Varför äta isglass när man kan äta vanlig glass, kulglass tillexempel? Isglass är äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Den där Calippon som kom förra sommaren, Calippo Refresh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Förresten, de där små plast"påsarna" som man fryser in själv och sedan "pressar" upp... så fruktansvärt mycket win de är! ...sådana ska jag köpa imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Förresten, de där små plast"påsarna" som man fryser in själv och sedan "pressar" upp... så fruktansvärt mycket win de är! ...sådana ska jag köpa imorgon! Nu fick jag också lust på sånna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 kul att ni verkar gilla glass... Varför bara isglass? FÖR ISGLASS ÄR COOLT! fan vad goda Igloosarna var. åh, 2 glassar i en FTW! Och calippo refresh? den låter sjukt god, någonn bild? Btw varför inte starta en kulglass och en mjuk-glass tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 (redigerad) Förresten, de där små plast"påsarna" som man fryser in själv och sedan "pressar" upp... så fruktansvärt mycket win de är! ...sådana ska jag köpa imorgon! LoL! >.< Redigerad 30 maj, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Nu fick jag också lust på sånna! Nu fick jag också lust på sådana! Oh really? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 jag blev sjukt sugen på såna där som mathias pratar om. nästan så man ska vänta tills dom går och köper munkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Oh really? Haha! Jag skrev "Sånna" först, och tryckte add reply. Men verkade inte som datorn reagerade, så jag ändrade och tryckte igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Neeeej inte isglass. läsk > isglass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Den där glassen som fanns för några år sedan. Den som såg ut som en liten avlång låda och i den så fanns de gröna små "piller" i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Twister! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 (redigerad) http://www2.gb.se/nostalgi_show_card.html?2000 Under Solero finns det någon grön låda/burk, med små "piller"/kulor. Finns den att köpa någonstans? Redigerad 31 maj, 2009 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Den där glassen som fanns för några år sedan. Den som såg ut som en liten avlång låda och i den så fanns de gröna små "piller" i den. http://www2.gb.se/nostalgi_show_card.html?2000 Under Solero finns det någon grön låda/burk, med små "piller"/kulor. Finns den att köpa någonstans? Solero shots, togs inte den bort för att folk kvävdes av locket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Twister! Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Solero shots, togs inte den bort för att folk kvävdes av locket? Så tråkigt, det var min favoritglass . Fram tills 2007 var Calippo Lime min favorit, men sen försvann ju den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts