The_Swede Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Jag provspelade det en gång, men efter det så har jag inte fått igång det något mer, varför? Vad gör jag för fel? Tydligen måste jag göra något fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Jag provspelade det en gång, men efter det så har jag inte fått igång det något mer, varför? Vad gör jag för fel? Tydligen måste jag göra något fel.... Om du har köpt det och laddat ner det lagligt på Marketplace så kan det vara ett enkelt "problem" som många har. Om du har kört det en gång och sparat så ska du (när du startat GTA IV) pausa spelet, gå in i 'Game' och sedan välja load game. Där ska det står TLAD - Någonting eller Någonting - TLAD som en sparfil... Finns det ingen TLADsparfil där så kan du i game istället välja "New Game" då får du välja mellan GTA IV och GTA IV: The Lost and Damned. Hoppas att det hjälper! /Vicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_Swede Skrivet 29 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Tack för det ska prova det, för att jag sparade efter den prov omgången den dagen som det släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle55kid Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 tack undrat vad det va för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts