xstreem Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Hej Skribb? Det är inte skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Hej Skribb? Deltanator yao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jag minns även "Kometen". Ja just fan, massmailen som gick ut till alla! Ohh känns som det vore igår man fick det mailet! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 (redigerad) Har läst igenom den här tråden och den förtjänar ta mig fan en bump! Jag må inte ha varit med hela resan, men daaamn vad mycket historia GTAsajten täcker. För att bidra med någonting: minns ni Muhammed (hette han så) som kom in och skapade massa trådar om att han tar "våra mammor i hissen" och att han behöver "hjälp med hur han ska närma sig en flicka i hissen". Sedan började han prata om massor av konstiga saker. SlewME:s fejkidentitet var ju också "lol". Just ja, han nickade Teoman! Redigerad 6 oktober, 2010 av kicken 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 ...När agenten skulle bli moderator! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 SlewME:s fejkidentitet var ju också "lol". Just ja, han nickade Teoman! w00t? Var det Slew som var teoman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 w00t? Var det Slew som var teoman? Nej, haha! Två skilda incidenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 ...När agenten skulle bli moderator! Haha, trodde folk hade glömt bort det där xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Den här tråden är guld värd. +rep! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Jag fastnade efter i festtråden anno 2007, underhållning! P-C experimenter med droger och SlewME varnar för polisräder. Började på det här inlägget och ett antal sidor framåt, heho: http://www.gtasajten.com/festtraaden-39732/page__st__440__p__872542#entry872542 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts