Umberto Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Pixas minns jag mycket väl. Jag kommer också ihåg en annan uploadsida (ca 2003) som hette Ninthgate till vilken man laddade upp sina filer med ftp-program. Det var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Pixas minns jag mycket väl. Jag kommer också ihåg en annan uploadsida (ca 2003) som hette Ninthgate till vilken man laddade upp sina filer med ftp-program. Det var tider det. Ja! Ninthgate minns jag också när du säger det. Kom även att tänka på alla Quote-pyramider som bildades på gamla goda tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Ja! Ninthgate minns jag också när du säger det. Kom även att tänka på alla Quote-pyramider som bildades på gamla goda tiden. Quote-pyramiderna var fan kungliga! Någon som minns kloak-råttan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Någon som minns kloak-råttan? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Någon som minns kloak-råttan? Självklart! Minns även att GTA3_PLAYER kommenterade mina inlägg med "Det här är typisk råttan-spam", vilket väl tyvärr inte var så långt från verkligheten på den tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Självklart! Minns även att GTA3_PLAYER kommenterade mina inlägg med "Det här är typisk råttan-spam", vilket väl tyvärr inte var så långt från verkligheten på den tiden... Den där GTA3_PLAYER var en riktigt cynsisk person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Någon som minns när lilla jag spöade Jacker på DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 scotty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Minns ni när forumet kraschade och hela decembers inlägg försvann? (Vilket år var det, 2005?) Folk var jättesura för att deras postcount sänktes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Den där GTA3_PLAYER var en riktigt cynsisk person. Ja usch, ingen tyckte om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Minns ni när forumet kraschade och hela decembers inlägg försvann? (Vilket år var det, 2005?) Folk var jättesura för att deras postcount sänktes! Ganska säker på att det var 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 När deltanator postade en bild på sin penis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Ganska säker på att det var 2006. Tidigare än 06 var det för jag gick på högstadiet när det hände minns jag. Uhm.. 05 skulle jag också tro. För det var inte 04, då var inte jag medlem. Usch, men jag vet inte, jag orkar inte räkna bakåt riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 När deltanator postade en bild på sin penis? Bara titeln på tråden alltså... "Bild på edra könsorgan". EDRA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Det var det väl inte alls. SilentWhisper blev ju hackat utav någon/några från flashback. Men där hade man ju konton och man kunde ordna sina filer. Bilder ersattes inte om en ny fil med samma namn laddades upp av någon annan. Det var en sida som endast innehöll en browse-ruta och en uploadknapp, har jag starka minnen utav. Det var visst SilentWhisper, åtminstone en av sidorna man kunde göra så på. Råkade utför en incident med det hösten 2003... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 (redigerad) Näe, jag vet vad du pratar om, det var INTE en gammal version av SW. Det var typ Vigge eller någon liknande som hade gjort den. Var det inte Krax? Jag minns att sidan var röd eller svart och allt var vänsterjusterat. Edit: tråden där SlewME berättade att han kraschade en fest med en ficklampa var hysteriskt rolig när alla gav sig på honom. "Öl-tråden"? Redigerad 12 juni, 2009 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Jag minns även "Kometen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Bara titeln på tråden alltså... "Bild på edra könsorgan". EDRA. Det är väl efter tråden på Flashback med samma/liknande namn. Tror det står just edra som titel på den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Minns ni när skribb blev bannad? Redigerad 13 juni, 2009 av LEGALISERA_MARIJUANA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Minns ni när skribb blev bannad? Hej Skribb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts