Juster Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 När de aktiva medlemmarna bestod av bland annat: ZalCiNoWa, Whoopee, Arvid, Funnylin, Blaque, Wild Hawk, GTA3 Freak, Topp3, KalleR, Hultenius, Karatemorfar Oh yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Benvit minns jag väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 En annan sak jag minns, som inte är så gammal, är när Weener och Jacker blåste forumet att Weener hade ett spöke på sitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 (redigerad) En annan sak jag minns, som inte är så gammal, är när Weener och Jacker blåste forumet att Weener hade ett spöke på sitt rum. Skulle kalla nåt som hände för fyra år sedan gammalt. Men, visst var det en blåsning av episka proportioner! Redigerad 31 maj, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) När Umberto lurade hela forumet att han var afrikan. Allas reaktioner till det gjorde det nog till det bästa aprilskämtet någonsin. Redigerad 1 juni, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) Ååh, bilderna på "spöket" skrämde tillochmed mig. Redigerad 1 juni, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 När Umberto lurade hela forumet att han var afrikan. Allas reaktioner till det gjorde det nog till det bästa aprilskämtet någonsin. BWhahaha, vart? Länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) BWhahaha, vart? Länka Här! Roligt att 2 sidor gick åt att fastställa om det var sant eller inte ; p Redigerad 1 juni, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Här! Roligt att 2 sidor gick åt att fastställa om det var sant eller inte ; p Meh, sluta! Det där var så jävla pissigt skämmigt av mig. Hur fan gick jag på den. Jag har alltid tagit Umberto seriöst och så kommer han med det där. Självklart var det 1 april, men vafan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Nån som minns Mahalo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Nån som minns Mahalo? Låter bekant, tell me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Nån som minns Mahalo? Oja. Mycket intressant prick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Speeders filmtråd där han "fick damp" och slog till sin kompisen på käften. Äkta var det visst också... Jag tror jag har den filmen på en gammal dator någonstans. "Mod-angreppet" måste vara den största klassikern av alla. Storslaget och raffinerat (visserligen var jag bara en sketen lurker vid den tidpunkten). Redigerad 4 juni, 2009 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Nån som minns Mahalo? Det är klart! Jag går ofta tillbaka och läser hans gamla post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Oja. Mycket intressant prick. Indeed. Fem minus en varningar har han också, sista utdelad av Jocken. Såsom herr Mahalo höll på är det något märkligt att han inte blev bannad till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Indeed. Fem minus en varningar har han också, sista utdelad av Jocken. Såsom herr Mahalo höll på är det något märkligt att han inte blev bannad till slut. Man kan ju inte bli bannad för att vara lite vrickad. F.ö. en svårslagen konkurrent för dig i wall of text-mästerskapen. Jag gillar det här musiktipset extra mycket, ~sju sidor bakgrund och motivering för tipset av en låt: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=599816 Några andra höjdpunkter jag stötte på, Mahalo om självmord, livet&döden, Gud och en rätt så underhållande festrapport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 "Mod-angreppet" måste vara den största klassikern av alla. Storslaget och raffinerat (visserligen var jag bara en sketen lurker vid den tidpunkten). Vad var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Jag har fortfarande Crices gamla filmklipp liggandes på en skiva här någonstans när han säger att Pico är klädd med banansås eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts