Xazzi Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Minns ni? Ja! Vad har egentligen hänt genom åren som många av oss tillbringat här på forumet? Minns du? När Tiger försökte imitera killen som kom från australien? Littlemanie? Och började plötsligt skriva Engelska och sa att han skulle flytta till USA och bo i ett hus han posta bild på.. Men han direkt-länka URL:en från en museum-sida?När SlewMe gjorde alla bilder som någonsin hostats från Beffo till bathtubgirl?När Agenten skulle bli mod? Listan kan göras lång. Vad har ni för roliga minnen som vi andra har glömt? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Min å Stellhells postcount-tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Har inget speciellt minne, förutom när skribb sa att han tände på blod 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Minns ni när någon (Luddee?) i slutet av varje dag postade en liten lista och förklaring utav vem som postat mest per dag i dagens lol? Det kändes enligt mig inte som spam men kunde enligt vissa självklart uppfattas som om det uppmanade till spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 När de aktiva medlemmarna bestod av bland annat: ZalCiNoWa, Whoopee, Arvid, Funnylin, Blaque, Wild Hawk, GTA3 Freak, Topp3, KalleR, Hultenius, KaratemorfarNär Hultan tog bort massa post från StellHells postcount, och Stellan blev skitförbannadNär jag, Stell och Topp3 våldtog Dagens-lol under våran "sitta-uppe-hela-kvällen-kväll". Över 2 sidor med bara spamNär det skapades trådar varje gång vi var nära varje 1000'e post, eller medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 (redigerad) Vänta tills millitären går in och köper munkar classic edit: Kommer ni ihåg när Speeder snodde 1000'e medlemmen? Redigerad 28 maj, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Minns ni när någon (Luddee?) i slutet av varje dag postade en liten lista och förklaring utav vem som postat mest per dag i dagens lol? Det kändes enligt mig inte som spam men kunde enligt vissa självklart uppfattas som om det uppmanade till spam. Klingar bekant, men var det verkligen DL? Har för mig att det var nån annan tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Klingar bekant, men var det verkligen DL? Har för mig att det var nån annan tråd... Det är möjligt. Gamla vardagssnack? Kollade igenom dagens lol. Det kan ha varit Kariya som 'höll i' det där 'tävlingarna' också. Om någon kommer ihåg honom. Hittade också en gammal medlem vid namn Sofie. Henne hade jag glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Jag minns när alla började skriva sina inlägg med olika färg, och när någon använde en färg någon annan redan använt så blev det ett jävla tjat om färgpatent och jag vet inte vad. "Färgkriget" slutade med att Hultenius klev in och sa åt alla att sluta med färg i sina inlägg helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 sa åt alla att sluta med färg i sina inlägg helt och hållet. Alle står när dom andra faller! http://norran.se/multimedia/dynamic/00066/Lilla1_66922d.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Minns någon denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Nån som minns Picos serie "vafan"? Lätt den bästa serien innan H&Co fanns i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Nån som minns Picos serie "vafan"? Lätt den bästa serien innan H&Co fanns i världen. okka? brio? Aah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Jag minns när alla började skriva sina inlägg med olika färg, och när någon använde en färg någon annan redan använt så blev det ett jävla tjat om färgpatent och jag vet inte vad. "Färgkriget" slutade med att Hultenius klev in och sa åt alla att sluta med färg i sina inlägg helt och hållet. Var det så det slutade alltså? Skönt att det slutade iallafall. Fan vad jobbigt. Ett par minnen kommer tillbaka när jag läser här, har ju trots allt varit medlem i 5 år nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Jag minns LINUS. Utan tvivel den skönaste medlemmen som någonsin funnits på forumet. Jag kan inte heller låta bli att minnas den gamla goda tiden med Spam-forumet, och alla underbara födelsedagstrådar som gjordes. Brief förklaring för de som inte var med då: Varje gång en medlem fyllde år gjordes en tråd för att hylla denne medlem. Traditionen var också att ge medlemmen födelsedagspresenter, d.v.s. att posta bilder på saker man tyckte födelsedagsgrisen behöver. ...det låter ganska dumt när jag beskriver det, men det var riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Jag minns LINUS. Utan tvivel den skönaste medlemmen som någonsin funnits på forumet. Jag kan inte heller låta bli att minnas den gamla goda tiden med Spam-forumet, och alla underbara födelsedagstrådar som gjordes. Brief förklaring för de som inte var med då: Varje gång en medlem fyllde år gjordes en tråd för att hylla denne medlem. Traditionen var också att ge medlemmen födelsedagspresenter, d.v.s. att posta bilder på saker man tyckte födelsedagsgrisen behöver. ...det låter ganska dumt när jag beskriver det, men det var riktigt kul. Alla födelsedagstrådar kan faktiskt vara bland det roligaste som hänt detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Alla födelsedagstrådar kan faktiskt vara bland det roligaste som hänt detta forum. En födelsedagstråd är så mycket mer "personligt" och roligare än hundra PM och Kommentarer på sin profil någonsin kommer att bli. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Speeders filmtråd där han "fick damp" och slog till sin kompisen på käften. Äkta var det visst också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 När Kebab satt uppe sent på kvällen och hade postat över 100 inlägg på 24h. (Riktigt härligt att jag sitter och lyssnar på Beautiful Day med U2 samtidigt som jag läser den här tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 När Pottzork satt uppe en hel natt och spammade sönder forumet, vilket ledde till en (perm?)ban. Grim/Grim(back. Han var ganska rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts