Lajnux Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/-1186835592297_14316.mp4 SLUTET - När det blir helt knäpptyst i bilden och en av killarna säger "Nu är vi torsk". Vad blir det.. permanent indraget körkort + 4000 kr böter? För en kille på ~18-20 år som åker runt i morsans Toyota? Ajaj.. Polisen <3Bara jag som inte kan kolla på videon? Varje gång jag provar så hänger sig FF och den fungerar inte heller i IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Bara jag som inte kan kolla på videon? Varje gång jag provar så hänger sig FF och den fungerar inte heller i IE. Videon hängde sig i FF för mig. Jag har VLCs plugin eller vad det är. Well. Jag klickade på arkiv -> spara sida som .mp4 och laddade ner filmen och sedan kunde jag se på den. Förstår inte hur X tänkte när han postade den här i feelgoodtråden. Visst är det bra att polisen finns. Men det var ingen feelgoodkänsla över filmen alls IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Videon hängde sig i FF för mig. Jag har VLCs plugin eller vad det är. Well. Jag klickade på arkiv -> spara sida som .mp4 och laddade ner filmen och sedan kunde jag se på den. Förstår inte hur X tänkte när han postade den här i feelgoodtråden. Visst är det bra att polisen finns. Men det var ingen feelgoodkänsla över filmen alls IMO. Feelgoodkänslan var ju såklart att idioterna blev tagna. Köra mot rött så jävla solklart. Fyfan säger jag, även fast jag själv kör som en biltjuv ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 (redigerad) http://data.fuskbugg.se/skalman01/-1186835592297_14316.mp4 SLUTET - När det blir helt knäpptyst i bilden och en av killarna säger "Nu är vi torsk". Vad blir det.. permanent indraget körkort + 4000 kr böter? För en kille på ~18-20 år som åker runt i morsans Toyota? Ajaj.. Polisen <3 Han kommer snart upp i domstol för grov vårdslöshet i trafik efter att några hade mailat filmen till polisen Redigerad 2 augusti, 2009 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Han kommer snart upp i domstol för grov vårdslöshet i trafik efter att några hade mailat filmen till polisen Där har vi en feelgood! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Där har vi en feelgood! Det verkar lite osäkert dock, det stod så någonstans men senare i samma tråd stod det att det bara var förundersökning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Det verkar lite osäkert dock, det stod så någonstans men senare i samma tråd stod det att det bara var förundersökning Länka tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Länka tråden! Har inte länken kvar men skriv in url:en till filmen på google och ta flashback-tråden som finns på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Har inte länken kvar men skriv in url:en till filmen på google och ta flashback-tråden som finns på första sidan. Will do. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=is-JCJCUy18 Redigerad 5 augusti, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=qxn1MSCi0DI Publiken.. Låten.. Tjejen på scenen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Jag tror inte jag har lett så brett som efter det här klippet på evigheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Ni har kanske sett några "office lip dubs" här och var men by far den mysigaste är denna. Inte för att den är bättre än någon annan utan för att i alla andra videos är det ungdomar som gärna skämtar med sig själva medans det i den här videon är vuxna, vanliga människor som skojar till det. Det bästa ögonblicket måste vara 2:08! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Det här är ju bara så feelgood det går att bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Det här är ju bara så feelgood det går att bli! Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Det här är ju bara så feelgood det går att bli! -zcOFN_VBVo Totally AWESOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Tycker det är lite feelgood över den här friendsreklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Tycker det är lite feelgood över den här friendsreklamen. ... ja! Så går det till i det verkliga livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 ... ja! Så går det till i det verkliga livet! Klart det inte gör, men det hör inte hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Ska från nästa vecka lyssna på den här låten när jag går utanför porten : http://www.youtube.com/watch?v=ZW2vBZ5eRCY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts