Tux Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Har en liten skitfråga, jag har Service Pack 2 nu men Automatic Updates vill att jag ska installera Service Pack 3, ska jag göra det? Skillnad? Frågar bara så att datorn inte börjar strula sen, orkar inte formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Nej datorn kommer inte börja strula om du uppdaterar till SP3. Har haft mitt SP3 sen 2-4 månader tillbaks och inge fel. Va ja har läst om SP3 så ska det finnas lite nya verktyg eller va det var som hjälper dig att skydda datorn bättre samt nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Prestanda uppgraderingar och sånt med, märkbar skillnad mellan SP2 - SP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Prestanda uppgraderingar och sånt med, märkbar skillnad mellan SP2 - SP3 Om det är en märkbar skillnad så installerar jag det direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Först och främst är det ALLA updateringar som finns i SP2. Du kommer nog inte märka så stor skillnad förutom några mer närverksfunktioner eller snarare stöd. SP3 är ju en sammanfattning med SP2 och några extra stöd för framtida servrar och skit. Men den dagliga privat personen märker inte mycket. Vissa har fått problem med uppgradering från SP2 till SP3 på ett gammalt os. Alltså icke nyinstallerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts