Tux Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Måste vara min första topic i den här delen av forumet på länge Hur som, jag undrar om man kan göra racen svårare? Typ, få motståndarna att bli tuffare/snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Måste vara min första topic i den här delen av forumet på länge Hur som, jag undrar om man kan göra racen svårare? Typ, få motståndarna att bli tuffare/snabbare? Tror tyvärr att det är så att EA Games har satt en svårighetsgrad som inte går att ändra, om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Jag har för mig att under racet att man bara kan trycka på Esc sen gå in på inställningar och någonstans där kan man ändra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Gå in i inställningar och ställ svårighetsgraden på svåraste. Inte för att det blir mycket svårare dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Gå in i inställningar och ställ svårighetsgraden på svåraste. Inte för att det blir mycket svårare dock.. Det är just de jag har redan, vill ha det ännu svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Kör med en mindre trimmad bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Det är just de jag har redan, vill ha det ännu svårare Går inte att få det mycket svårare då, om du inte kör med en org. bil i racen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts