Renard Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Hej på er! Jag har problem med min Laptop (Latitude D620). Den vill inte starta om jag inte kopplar in en elkabel. Detta även fast datorns batteri är fulladdat. Precis under skärmen så sitter det en diod som blinkar orange. Det ser ut som ett batteri med en blixt på sig. Här är en bild på var knappen sitter: http://pici.se/pictures/DYQXqRhRI.jpg Vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Vad händer om du drar ur strömkabeln när datorn är igång? Troligen batteriet som fuckat sig, det kaaaanske funkar att lädda ur det totalt sen ladda upp det igen... annars får du börja leta efter ett nytt svindyrt batteri.. typ :/ Hände ibland @ Johnbauer att nåns datorn började hålla på så, då beställdes det ett nytt battri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Hände ibland @ Johnbauer att nåns datorn började hålla på så, då beställdes det ett nytt battri Samma här, har grymt många som har fail batterier. Batteriet är HELT dött. Jag har dock klarat mig IBM T60 (åk3), X61(åk2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Vad visar energimätaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts