Gof Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Tack för XP Cd-key. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Tack för XP Cd-key. <3 Hahaha, varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 IPRED. Du har en piratbaylogga som avatar men är rädd för ipred, that's najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Du har en piratbaylogga som avatar men är rädd för ipred, that's najs. Nej, jag är inte rädd för IPRED, jag är ju pirat. Nej, det där skrev jag mest på skoj, men det finns väl ingen version av Windows XP som man hittar i buskarna som funkar lika bra med uppdateringar och så. Jag försökte skriva det där på ett sätt som inte hade med Warez att göra, men det var lite för svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Aldrig köpt ett OS och har aldrig haft problem med uppdateringar. Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Nej, det där skrev jag mest på skoj, men det finns väl ingen version av Windows XP som man hittar i buskarna som funkar lika bra med uppdateringar och så. Jag försökte skriva det där på ett sätt som inte hade med Warez att göra, men det var lite för svårt. Du kan använda windows update så länge du INTE tankar ner en sak som kollar om ditt OS är lagligt eller inte. Det hette nåt med windows eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Du kan använda windows update så länge du INTE tankar ner en sak som kollar om ditt OS är lagligt eller inte. Det hette nåt med windows eller nåt. Troligen. --- Windows Genuine Advantage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Du kan använda windows update så länge du INTE tankar ner en sak som kollar om ditt OS är lagligt eller inte. Det hette nåt med windows eller nåt. Döööööööö nöööööö Det finns ett slags 'crack' till Windows XP/Vista som säger att OS:et är äkta och då går igenom Genine Advantage, Skippar WPA totalt. Funkar perfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Räknas inte det här som Warez-snack? Är lite orolig eftersom Stellan är online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Crack behöver inte vara olagligt. Bara till... Typ 98% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) Crack behöver inte vara olagligt. Bara till... Typ 98% Jo, hade nästan glömt det. EDIT: Hur är det med drivrutiner i Windows XP? Vart kan jag få tag i dom? Fick inte med några vid datorköpet. Redigerad 24 maj, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Jo, hade nästan glömt det. EDIT: Hur är det med drivrutiner i Windows XP? Vart kan jag få tag i dom? Fick inte med några vid datorköpet. Windows XP har sjukt många drivrutiner från M$ som du får med vid installation. Men dom är oftas inget att ha då dom bara 'funkar' och inget mer. Så efter du installerat så kan du ju tanka hem dom nya drivrtinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Jo, hade nästan glömt det. EDIT: Hur är det med drivrutiner i Windows XP? Vart kan jag få tag i dom? Fick inte med några vid datorköpet. Googla upp nätverksdrivrutiner, lägg över det och ett antivirus på ett usb och sen kan du ladda hem det du behöver eftersom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) Okej, nu ska jag försöka installera Windows XP! Önska mig lycka till! EDIT: Jag lyckades! Nu har jag Windows XP Pro med Service Pack 3, det går inte alls lika långsamt längre. Bara ett problem...det finns inget ljud! Är det någon som vet vad jag ska göra? Redigerad 24 maj, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) Installera drivrutiner till ljudkortet kanske? Redigerad 24 maj, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) Installera drivrutiner till ljudkortet kanske? Problemet är att jag inte har några drivrutiner. EDIT: Fixat det nu. Redigerad 24 maj, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts