Jump to content

Installera Windows XP på en dator med Vista?

SimonJ
 Share

Recommended Posts

Du har en piratbaylogga som avatar men är rädd för ipred, that's najs.

Nej, jag är inte rädd för IPRED, jag är ju pirat. :w000t:

Nej, det där skrev jag mest på skoj, men det finns väl ingen version av Windows XP som man hittar i buskarna som funkar lika bra med uppdateringar och så. :w000t:

Jag försökte skriva det där på ett sätt som inte hade med Warez att göra, men det var lite för svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det där skrev jag mest på skoj, men det finns väl ingen version av Windows XP som man hittar i buskarna som funkar lika bra med uppdateringar och så. :w000t:

Jag försökte skriva det där på ett sätt som inte hade med Warez att göra, men det var lite för svårt.

Du kan använda windows update så länge du INTE tankar ner en sak som kollar om ditt OS är lagligt eller inte. Det hette nåt med windows eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan använda windows update så länge du INTE tankar ner en sak som kollar om ditt OS är lagligt eller inte. Det hette nåt med windows eller nåt.

Döööööööö nöööööö

Det finns ett slags 'crack' till Windows XP/Vista som säger att OS:et är äkta och då går igenom Genine Advantage, Skippar WPA totalt.

Funkar perfa :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, hade nästan glömt det. :>

EDIT: Hur är det med drivrutiner i Windows XP? Vart kan jag få tag i dom? Fick inte med några vid datorköpet. :unsure:

Windows XP har sjukt många drivrutiner från M$ som du får med vid installation. Men dom är oftas inget att ha då dom bara 'funkar' och inget mer. Så efter du installerat så kan du ju tanka hem dom nya drivrtinerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, hade nästan glömt det. :>

EDIT: Hur är det med drivrutiner i Windows XP? Vart kan jag få tag i dom? Fick inte med några vid datorköpet. :unsure:

Googla upp nätverksdrivrutiner, lägg över det och ett antivirus på ett usb och sen kan du ladda hem det du behöver eftersom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Okej, nu ska jag försöka installera Windows XP! Önska mig lycka till! :>

EDIT: Jag lyckades! :D

Nu har jag Windows XP Pro med Service Pack 3, det går inte alls lika långsamt längre. :unsure:

Bara ett problem...det finns inget ljud! Är det någon som vet vad jag ska göra?

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor