Pixiegnom Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Ny trailer! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Ny trailer! När släpps det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 När släpps det? 7 Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Fan vad jag har sett fram emot det här mötet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 http://feber.se/spel/art/211808/bedrifter_frn_infamous_ger_bon/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 http://feber.se/spel/art/211808/bedrifter_frn_infamous_ger_bon/ Haha 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Hur bra är inFamous 2? Funderar på att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Hur bra är inFamous 2? Funderar på att köpa det Tror ingen på forumet har spelet, men du kan ju alltid vända dig till Metacritic. Har du testat demot? Jag tyckte det var riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Tror ingen på forumet har spelet, men du kan ju alltid vända dig till Metacritic. Har du testat demot? Jag tyckte det var riktigt bra. Ska kika där. Demot var, jag vet inte.. Har lite splittade åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2011 Hur bra är inFamous 2? Funderar på att köpa det Har varvat det som god på normal och kör min andra genomgång som ond på hard nu och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med spelet! Man får massa nya roliga attacker, grafiken är sjukt förbättrad om man jämför med infamous 1 och det finns mycket mer att göra i jämförelse med ettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Har varvat det som god på normal och kör min andra genomgång som ond på hard nu och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med spelet! Man får massa nya roliga attacker, grafiken är sjukt förbättrad om man jämför med infamous 1 och det finns mycket mer att göra i jämförelse med ettan! Okej, men då lär det nog bli ett köp när jag är färdig med Undead Nightmare. Tack för svaren grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts