Renard Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 (redigerad) Hej svejs! Ibland när jag kör MP så försvinner punkterna som markerar var de andra spelarna är på kartan. Detta händer oftast bara när jag kommer i närheten av tex en grön prick, men jag ser med mina egna ögon att grön gubbe springer omkring precis framför mig. Varför försvinner hans prick från kartan? Redigerad 22 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Hej svejs! Ibland när jag kör MP så försvinner punkterna som markerar var de andra spelarna är på kartan. Detta händer oftast bara när jag kommer i närheten av tex en grön prick, men jag ser med mina egna ögon att grön gubbe springer omkring precis framför mig. Varför försvinner hans prick från kartan? Hosten får välja inställningarna för allting innan spelet börjar. Bland allting finns blips. Man kan välja on, off eller 'close'. Med 'close' menas att blipsen bara syns när man är nära en annan spelare. Var det det du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Hosten får välja inställningarna för allting innan spelet börjar. Bland allting finns blips. Man kan välja on, off eller 'close'. Med 'close' menas att blipsen bara syns när man är nära en annan spelare. Var det det du menade? Snarare tvärtom. Jag kan se att tex grön gubbe befinner sig tre gator upp. Men när jag står typ 10 meter från honom så försvinner hans blip. Men när han sticker så dyker hans blip upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Snarare tvärtom. Jag kan se att tex grön gubbe befinner sig tre gator upp. Men när jag står typ 10 meter från honom så försvinner hans blip. Men när han sticker så dyker hans blip upp igen. Det är inte möjligt att det finns en sådan inställning också då? Men vad gör det förresten för skillnad? När du kommer nära så borde du ju kunna se honom ändå, så då borde du väl inte bry dig om blipsen? Jag menar, det måste ju finnas saker som skulle kunna ha varit mycket värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Det finns "far" också så allt är i sin ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Ok, då förstår jag! Jag var rädd att det var fel på spelet eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nethic Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Det händer massor när det gäller MP. För mig blev det en massa buggar. Ibland såg man en bil åkande av sig själv och ingen som kör. Sen har det hänt för mig att jag ska sno en bil (men en människa i), men då går det inte. Sen har bilar hackat fram och tillbaka. En bil åker upp för en backe, sedan börjar det om från början, sen motorcyklar likadant, sedan spelarna som är på ett ställe, och helt plötsligt är dom någon helt annan stans... usch, jobbigt, men kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts