P-C Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Nej, aldrig. Den låt jag har lyssnat mest på i iTunes som jag har haft i mer än ett år nu ligger på 30 plays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Nullar då inte rätt ofta fanns med. Så ja, det händer absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Nullar då inte rätt ofta fanns med. Så ja, det händer absolut! "Ja, ofta! Och jag skäms inte över det!", duger inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 "Ja, ofta! Och jag skäms inte över det!", duger inte? Han kanske skäms över det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 "Ja, ofta! Och jag skäms inte över det!", duger inte? Ja men inte ofta utan.. ibland.. Vettefasiken varför jag skrev det rätt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Var är "ibland"? och dåligt namn på grejjen, tjejlyssna? wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Nej aldrig! Gjorde det förr, men med tanke på att man bara tröttnar på låtarna om man gör det så har jag lagt av med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Ja ofta! När jag just upptäckt Die motherfucker Die så lyssnade jag på den ca 15 ggr på en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Tjejlyssnar sjukt ofta, tycker nästan det blir lite störande ibland. Har ofta en favoritlåt som jag lyssnar sjukt mycket på, och när jag sätter på en annan lite "sämre" låt så börjar jag bara tänka på hur bra favoritlåten är och kan inte hålla mig från att lyssna på den igen. Börjar faktist störa mig lite på detta, eftersom tiden jag använder till att tjejlyssna borde jag istället använda till att upptäcka ny bra musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Ha gjorde det förut men när jag insåg att man tröttnar på låtarna snabbare, oh shit no Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Idiotiskt uttryck. Och ja, det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) Satt och lyssnade på en 7 sekunder lång slinga 1000 gånger, men det räknas inte antar jag. Jag brukar lyssna på samma skiva flera dagar i sträck men inte samma låt. I så fall måste den vara väldigt bra. Vote: Väldigt, väldigt, väldigt, VÄLDIGT sällan! Redigerad 24 maj, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Null vote. Ja, det händer. Det är varken väldigt, väldigt, väldigt sällan, eller ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Ja, det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Nej, aldrig, om jag inte måste lära mig en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Förstår inte varför Vice alltid ska ha så krångliga alternativ i sina pollar. Det räcker oftast med "ja" och "nej". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Null Vote. För dåliga röstningsalternativ. Jag gör det ibland då jag hittar en riktigt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts