Vice. Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 När jag körde hem idag kom jag på mig själv med att tejlyssna på låtarna. Blev ganska chockad, eftersom jag inte tänkt på att jag faktiskt gör det, innan. Så började jag fundera på hur många som egentligen gör detta. Jag tror att det är en hel del som gör det, men skäms för det, så de förnekar det. Så, blotta er nu och säg sanningen: Tjejlyssnar ni på låtar??? Vote: Ja, ofta! Och jag skäms inte över det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Vad är att tjejlyssna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Förstår inte vad tjejlyssnar är Lyssnar på "tjejiga" låtar? Eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 (redigerad) Vad är att tjejlyssna? Förstår inte vad tjejlyssnar är Lyssnar på "tjejiga" låtar? Eller va? Klicka mig!----><----Klicka mig! Redigerad 22 maj, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Haha Vice XD Jag gör det inte så ofta, händer nån gång ibland när jag fått nån ny favoritlåt, som tex just nu så sitter jag och lyssnar på 21st Century med RHCP non-stop XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Hum, ja jag tjejlyssnar väldigt ofta. Det är ofta 1-2 låtar som går om och om igen beroende på vilka som är favisar för stunden. Lite halvlöjligt ord tyckte jag nog dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 (redigerad) Borde inte den här finnas här istället Jag är stolt tjejlyssnare isf! Redigerad 22 maj, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Haha, gillar uttrycket. Men nej, det gör jag i princip aldrig. Min bror gör det dock hela tiden och det har gjort att jag har utvecklat en stark aversion mot bl.a. Coldplays låtar. The Scientist = -- Tråden skulle passat bättre i MFG eller i loungen btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Jag tjejlyssnar aldrig på låtar, föredrar faktiskt att variera låtar hela tiden, vill helst inte lyssna på en låt fler än en gång, då blir den ju tråkig! Hatar radion och syrran då de alltid spelar samma låtar fler gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Ja, väldigt ofta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Jag gör det väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Eftersom tjejlyssna gäller album så antar jag att det gäller spelningslistor också? I sådana fall, ja. Det är det enda sättet jag lyssnar på musik på. Jag gör en spelningslista som till en början är av några få låtar, vart efter så bygger jag ut listan till jag har en som känns bra. Sedan lyssnar jag i princip bara på den listan till jag kommer över några nya låtar som jag gör en ny lista av, som jag sedan bygger ut och lyssnar på. Vote: Ja, ofta! Och jag skäms inte över det! Det är som sagt det enda sättet jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Ibland när man hittar nån riktigt bra låt man inte hört innan.Eftersom tjejlyssna gäller album så antar jag att det gäller spelningslistor också? I sådana fall, ja. Det är det enda sättet jag lyssnar på musik på. Jag gör en spelningslista som till en början är av några få låtar, vart efter så bygger jag ut listan till jag har en som känns bra. Sedan lyssnar jag i princip bara på den listan till jag kommer över några nya låtar som jag gör en ny lista av, som jag sedan bygger ut och lyssnar på. Vote: Ja, ofta! Och jag skäms inte över det! Det är som sagt det enda sättet jag lyssnar på.Det där är ju den exakta motsatsen till att tjejlyssna. Hur skulle du annars göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Jag lyssnar uteslutande bara på hela album. Gillar att lyssna på låtar i den ordningen det är tänkt att de ska lyssnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Ladyhawke - My Delirium Den tjejlyssnade jag på igår... Men, jag förstår inte, ska det vara något negativt att tjejlyssna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Eftersom tjejlyssna gäller album så antar jag att det gäller spelningslistor också? I sådana fall, ja. Det är det enda sättet jag lyssnar på musik på. Jag gör en spelningslista som till en början är av några få låtar, vart efter så bygger jag ut listan till jag har en som känns bra. Sedan lyssnar jag i princip bara på den listan till jag kommer över några nya låtar som jag gör en ny lista av, som jag sedan bygger ut och lyssnar på. Vote: Ja, ofta! Och jag skäms inte över det! Det är som sagt det enda sättet jag lyssnar på. Wait, wait... Jag förstod det som att tjejlyssna betyder att man lyssnar på samma LÅT non stop. Om hela album räknas är det ju en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Det där är ju den exakta motsatsen till att tjejlyssna. Hur skulle du annars göra? Wait, wait... Jag förstod det som att tjejlyssna betyder att man lyssnar på samma LÅT non stop. Om hela album räknas är det ju en helt annan sak. Googlade på det och många verkade tycka att det gällde även album. Så jag antog att det även gällde spelningslistor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Ja, jag tjejlyssnar ganska ofta. Dock inte lika ofta när jag sitter vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Det händer lite nu och då. Konstigt att det kallas för att 'tjejlyssna'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts