eXotic Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Men 2016 kommer 04 att vara lika långt borta som 02 är nu (7 år). Då kan väl vi 04:are få bli "new old school" medans ni 02:are fortfarande är "old oldchool"? Hur får du 4+7 till 16? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Hur får du 4+7 till 16? 2009+7 fattar inte vad han snackar om dock. Nån verkar desperat över att få bli kallad oldschool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 2009+7 fattar inte vad han snackar om dock. Nån verkar desperat över att få bli kallad oldschool Fast det är ju inte så han säger. Så han menar en sak men räknar trots det fel. Renard: 2011 är 2004 lika långt bort som 2002 är idag. Men du kommer inte få en Old School-stämpel för det. Old School bestäms inte utefter hur lång tid som har gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Fast det är ju inte så han säger. Så han menar en sak men räknar trots det fel. Renard: 2011 är 2004 lika långt bort som 2002 är idag. Men du kommer inte få en Old School-stämpel för det. Old School bestäms inte utefter hur lång tid som har gått. men 4+7 blir ju 11? Då borde han ju iaf bli new new old school.. Å sen om man har över 2.500 posts så blir man new cool school, förutsatt att man är reggad 03 såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 men 4+7 blir ju 11? Då borde han ju iaf bli new new old school.. Nja, möjligtvis att han år 2045 blir New new new new new new new new new new second world war school. Å sen om man har över 2.500 posts så blir man new cool school, förutsatt att man är reggad 03 såklart! Pff, för att bli new cool school så vet ju alla att man ska ha minst 7 000 inlägg och vara reggad 05. Det är grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Nja, möjligtvis att han år 2045 blir New new new new new new new new new new second world war school. Pff, för att bli new cool school så vet ju alla att man ska ha minst 7 000 inlägg och vara reggad 05. Det är grejer det. Yes, då är jag new cool school (H) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Yes, då är jag new cool school (H) Ens nick får inte börja på K tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Nja, möjligtvis att han år 2045 blir New new new new new new new new new new second world war school. Pff, för att bli new cool school så vet ju alla att man ska ha minst 7 000 inlägg och vara reggad 05. Det är grejer det. Så nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Är ni seriösa med den här Old School-grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Ja! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Är ni seriösa med den här Old School-grejen? Bara för att du inte är old school.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Det är just därför det inte finns old school, ni skulle aldrig vara nöjda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Det är just därför det inte finns old school, ni skulle aldrig vara nöjda Klart det finns, 02 är oldschool, sen kan ni 03+ sitta och sulka hur jävla mycket ni vill, ni kommer aldrig bli oldschool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Vilken givande diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 FEM DAGAR SEN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Oj, med andra ord är jag old school eftersom jag reggade mig -02. Inte för att jag är aktiv numera, men ändå. Ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Jag får väl sålla mig till new-school då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Jag får väl sålla mig till new-school då... Ha haaaaaaa!!! LOSER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Utnämner mig till New-Old-School för att jag är Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Utnämner mig till New-Old-School för att jag är Admin. Jag tycker 03or också är old-school Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts