Mordos Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Inga nya moderatorer, tack. Vi har redan fått oss en för mycket på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Inga nya moderatorer, tack. Vi har redan fått oss en för mycket på sistone. Tack! När man får kritik av dig vet man att är inne på rätt spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Låter väldigt bra! Gillade betans utseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Gillade betans utseende Alltså, här börjar jag intressera mig. Forumet verkar bra men det som krävs är en ny grafisk profil. Ny logga, kanske testa lite alternativa val av färger osv. Våga testa lite nya grejer och inte försöka låta retro. Edit: kanske en skön slogan för forumet också? Edit: Jag är frivillig om det behövs hjälp med något grafiskt, Hultan. Fotoflopp och annat adobetjafs redo! ^^ Redigerad 23 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 (redigerad) Kan inte vi medlemmar som hängt med längst få nån slags old school status. Hehe kommer ihåg när jag reggade mig här första gången. Man var tvungen att vara 13 år så jag använde falskt persnr xD (var 11år då) Idag är jag 16 Redigerad 8 juli, 2009 av gta_johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Kan inte vi medlemmar som hängt med längst få nån slags old school status. Hehe kommer ihåg när jag reggade mig här första gången. Man var tvungen att vara 13 år så jag använde falskt persnr xD (var 11år då) Idag är jag 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 (redigerad) Kan inte vi medlemmar som hängt med längst få nån slags old school status. Hehe kommer ihåg när jag reggade mig här första gången. Man var tvungen att vara 13 år så jag använde falskt persnr xD (var 11år då) Idag är jag 16 Det ända jag skulle kunna tänka mig nu är om det skulle inträffa, att alla som varit aktiva genom 5 år här på forumet skulle kunna få det men då ska man ha varit aktiv, vilket du knappt varit ... Redigerad 8 juli, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Kan inte vi medlemmar som hängt med längst få nån slags old school status. Hehe kommer ihåg när jag reggade mig här första gången. Man var tvungen att vara 13 år så jag använde falskt persnr xD (var 11år då) Idag är jag 16 Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Men lätt vi ska! Då kan jag skryta om att jag är någon på Internet i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Kan inte vi medlemmar som hängt med längst få nån slags old school status. Hehe kommer ihåg när jag reggade mig här första gången. Man var tvungen att vara 13 år så jag använde falskt persnr xD (var 11år då) Idag är jag 16 Man har inte hängt med längst om man reggade sig 04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Man har inte hängt med längst om man reggade sig 04. Indeed. Allt efter -02 är inte oldschool, hur mycket folk än försöker bända på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 02.. känns så jävla länge sen fuck yeah i'm oldschool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 woop woop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Tycker 04 är oldchool också. 5 år är ändå rätt länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Tycker 04 är oldchool också. 5 år är ändå rätt länge Indeed. Allt efter -02 är inte oldschool, hur mycket folk än försöker bända på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Tycker 04 är oldchool också. 5 år är ändå rätt länge Man kan ha varit med länge, men man har inte varit med under den tiden som klassas som old-school. I det är fallet är -02 oldschool, du kan registrera dig 04 och vara aktiv medlem fram tills 2015, du har ändå inte varit med under tiden som räknas som oldschool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Man kan ha varit med länge, men man har inte varit med under den tiden som klassas som old-school. I det är fallet är -02 oldschool, du kan registrera dig 04 och vara aktiv medlem fram tills 2015, du har ändå inte varit med under tiden som räknas som oldschool. Men 2016 kommer 04 att vara lika långt borta som 02 är nu (7 år). Då kan väl vi 04:are få bli "new old school" medans ni 02:are fortfarande är "old oldchool"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Men 2016 kommer 04 att vara lika långt borta som 02 är nu (7 år). Då kan väl vi 04:are få bli "new old school" medans ni 02:are fortfarande är "old oldchool"? Vad man nu ska med nåt annat än "Join date: xxxx 04" till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Men 2016 kommer 04 att vara lika långt borta som 02 är nu (7 år). Då kan väl vi 04:are få bli "new old school" medans ni 02:are fortfarande är "old oldchool"? Old School är Old School. Var du inte här 02 så är du inte Old School, även om du hänger här i hundra år till så är 02 alltid Old School. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Men 2016 kommer 04 att vara lika långt borta som 02 är nu (7 år). Då kan väl vi 04:are få bli "new old school" medans ni 02:are fortfarande är "old oldchool"? Hahha,åh va jag älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts