SilentViper Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Kan vi inte nolla postcounten när vi ändå är igång SCHHHHHHHHHHHHHHH! -- Mycket trevligt Hultan ser fram imot det nya forumet. @Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Härligt. Skall bli spännande. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Tror det kommer bli jävligt najs med egna forumfunktioner och egen design! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Allt som behövs nu är att GTASajten kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Tror det kommer bli jävligt najs med egna forumfunktioner och egen design! Gillar inte designen allt för mycket. Men med lite pet och customization så kan det nog bli riktigt bra. Gillar färgerna vi har här bättre än de på den nya versionen. Håller med Boomer för övrigt. Imo så känns det lite viktigare med GTASajten än forumet, även om forumet är det där alla hänger. Ingen här som direkt klagat på vad vi har nu. Jag tror att alla är ganska nöjda. Men å andra sidan, så är det ju ingen som klagar på en uppdatering av forumet heller, och när Hultenius har bestämt sig för att lägga sidan på is/lägga ner sidan så måste vi ju acceptera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Helt ärligt så minns jag hellre sidan som vad den var. Med tanke på mitt avtagande GTA-intresse så skulle sidan inte bli lika uppskattad av mig som den blev då, så den skulle inte överglänsa minnet. Designen vi har nu är en av få som jag verkligen tycker om på forum, det finns alldeles för många dåliga. Gillar inte den nya i sitt nuvarande utseende vid en första anblick, men jag tror att när man använt det i någon vecka kommer man vara stormförtjust! I alla fall jag. Vad är det för typ av moderatorer som kommer sökas? Globala? Hur stora rättigheter? Kommer någon eller några av dagens moderatorer erhålla någon befordran? Kommer vi behöva tacka av någon? Logon, vad händer med den? Piffas/slopas(bara text)/helt ny? Någon form av portal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Hahaha, är det här ett skämt eller for real? http://beta.gtasajten.com/topic/4-replica-...ag-pursesdisco/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 (redigerad) Hahaha, är det här ett skämt eller for real? http://beta.gtasajten.com/topic/4-replica-...ag-pursesdisco/ Det var faktiskt jag. Finns det ett skosäljarforum så vafan! Redigerad 22 maj, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Det ska bli trevligt men en ny layout men som några har sagt tidigare så är faktiskt färgerna här bättre, och sedan att avatarerna tas bort är inte det roligaste Men iallafall, good work as usual! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) och sedan att avatarerna tas bort är inte det roligaste Jesus H. Popsticle, VAKNA? Redigerad 23 maj, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) http://pici.se/pictures/MVxxnuKid.jpg Redigerad 23 maj, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Jesus H. Popsticle, VAKNA? Ohhhhhhh... Mitt misstag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Kan vi inte nolla postcounten när vi ändå är igång Ja, det skulle nog behövas, kanske rövslickeriet bland alla medlemmar stannar upp lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) Det där skulle du inte sagt, nu kommer nog säkert flera stycken bli broder duktig för att försöka bli moderator, vilket enligt mig förstör stämningen. Men men. Ja, det skulle nog behövas, kanske rövslickeriet bland alla medlemmar stannar upp lite. Vad är det med dig? Redigerad 23 maj, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Ja, det skulle nog behövas, kanske rövslickeriet bland alla medlemmar stannar upp lite. Haaaaha vadfan. Jag tror du lever i 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) Haha! Jo jag fattar, dålig dag. Redigerad 24 maj, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Skönt å se att du fortfarande vill hålla liv i forumet Hultenius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Ser väldigt bra ut Hultan. Kommer det i det nya forumet komma mer småforum, (Allmänt, Dator & Teknik osv.) Det jag syftade på var till exempel Flashback som har massa små underforum i de stora, eller ska vi fortfarande få in allt i Allmänt? För i såna fall borde en uppfräschning av underforumen ske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 (redigerad) Ser väldigt bra ut Hultan. Kommer det i det nya forumet komma mer småforum, (Allmänt, Dator & Teknik osv.) Det jag syftade på var till exempel Flashback som har massa små underforum i de stora, eller ska vi fortfarande få in allt i Allmänt? För i såna fall borde en uppfräschning av underforumen ske. Har vi tillräckligt många trådstarter för fler underforum? Redigerad 6 juni, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Som det ser ut nu kommer det (tyvärr) inte att komma några nya underforum i samband med uppgraderingen. Möjligtvis i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts