BroDD Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Har tydligen fått senaste versionen av firefox nu (utan att jag installerat ) och nu under adressfältet, så finns det en ful knapp "mest besökta" och den ligger och tar upp typ 1 cm av skärmen där jag skulle kunna se mer utav sidorna jag är inne på. Hittar ingenstans där man kan ta bort det, och nu undrar jag om det går? Hur? Går det ens? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Bokmärken -> Ordna bokmärken -> radera det du inte vill ha med i "Bokmärkesfältet". Om det ser ut som jag tror det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Det fungerade, har nämligen haft samma problem. Har en ny fråga, kan man få en bokmärkesknapp, typ favoritknapp. Så jobbigt med listan som fälls ner Kan man få bort menyraden också? Redigerad 19 maj, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Testade att göra som du sa Raven, men då försvann bara själva "mest besökta" knappen, hela den långa grå raden är kvar :/ Det röda är alltså det jag vill få bort, ser så otroligt fult och dumt ut Redigerad 19 maj, 2009 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Har tydligen fått senaste versionen av firefox nu (utan att jag installerat ) och nu under adressfältet, så finns det en ful knapp "mest besökta" och den ligger och tar upp typ 1 cm av skärmen där jag skulle kunna se mer utav sidorna jag är inne på. Hittar ingenstans där man kan ta bort det, och nu undrar jag om det går? Hur? Går det ens? :/ Du kan inte ha försökt speciellt mycket, det är ju bara att högerklicka på den och klicka på 'ta bort'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Har testat allt möjligt där nu, men hittar inget som får bort den.. Den fanns inte där förut, utan kom när FF uppgraderade sig själv :/ Har provat det Raven sa, men allt som hände var att själva "mest besökta" knappen försvan från den gråa raden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Högerklicka strax under det blåa och bocka ur bokmärkesfältet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Ja visst, hade jag gärna gjort om det gått att bocka ur den :/ Ingen som har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Du är efterbliven om du inte kan ta bort den, ditt FF är inte något speciellt. Högerklicka på fältet och klicka ur Bokmärkesfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 eller skaffa en bra läsare som chrome eller opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 eller skaffa en bra läsare som chrome eller opera. Eller gör inte det eftersom både Chrome och Opera har väldigt dåligt stöd för tillägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts