kicken Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Well, det finns spel, det finns filmer och det finns trailers. Frågan är då vilken trailer som fått er att se en film eller ett spela ett spel allra mest. Annars finns det annat som kan avgöra om en trailer är bra eller inte. Bästa filmtrailern någonsin: The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford Kommentar: Så underbar. Jag kan se om och om på den hundra gånger och jag tröttnar aldrig. Mystiken, dramat, Casey Affleck och allting annat, så himla bäst! Bästa speltrailern någonsin: Grand Theft Auto IV (debut trailer) Kommentar: Jag kommer ihåg för första gången jag såg den. Jag såg den ungefär trettio gånger i rad och var fortfarande lika förbluffad. Känslan som infinner sig när man ser den kan inte beskrivas med ord. Dunderbra! http://www.youtube.com/watch?v=8a9sli1BIys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag vet inte om det är den absolut bästa som gjorts. Men när KalleR länkade till den här innan filmen hade kommit så fick jag nästan ont i magen av längtan efter filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Detta är lätt en av de coolaste trailers jag sett. Suget efter filmen är stort! !(Se den i HD eller se den inte alls)! http://www.youtube.com/watch?v=pcg5t0mT8V4 edit: tydligen fungerar inte inbäddningen.. klicka på den då istället och kolla på youtube. Redigerad 18 maj, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Skulle vara för att det är filmtrailers också, och att speltrailersarna antagligen måste vara trailers och inte intron eller videoklipp, annars tycker jag min tråd är bra som den är... Ajdå, den var visst från 2006 ser jag nu. Hur gick det till? Vart tog de här tre åren vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Bästa speltrailern någonsin: Grand Theft Auto IV (debut trailer) Indeed. En annan riktigt bra är trailern för Modern Warfare 2. Det skapar ett extremt sug för oss CoD-nördar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Detta är lätt en av de coolaste trailers jag sett. Suget efter filmen är stort! !(Se den i HD eller se den inte alls)! edit: tydligen fungerar inte inbäddningen.. klicka på den då istället och kolla på youtube. Man får använda [youtube-hd] http://www.youtube.com/watch?v=pcg5t0mT8V4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Man får använda [youtube-hd] pcg5t0mT8V4 Han menade att användaren som laddat upp videon inaktiverat inbäddning. Jag måste hålla med. Första trailern till GTA IV var och är nog den bästa teaser/trailer för någonting jag någonsin sett. Iaf i spelväg då. Redigerad 19 maj, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 Jag vet inte varför, men varenda gång jag ser denna två minuter långa trailer inför fjärde säsongen av Skins får jag massa flashbacks till mina egna galna år. Älskar den så jävla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 Filmtrailer har jag ingen aning om, och enda speltrailern jag kommer ihåg är #2 för GTA San Andreas. Welcome to the Jungle är en perfekt låt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 Fångar filmen perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts