kobbe Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 My------ Ninja mystical ninja? haha, använde wolfram alpha för att testa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 mystical ninja? haha, använde wolfram alpha för att testa Japp. Nu är det fritt att posta en ny. Jag kan gärna posta igen om ingen har lagt upp en innan 00:00 inatt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Hmm. Jag rekommenderar större spelbredd och kortare musiksnuttar/spel. Ett 4 minuter långt klipp för 5 spel är för långt. --- Chew on this!!! (9 spel igen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 (redigerad) Final Fantasy VII NHL 96? Redigerad 20 maj, 2009 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 (redigerad) Andra är iallafall Transport Tycoon Och sista är väll Roller Coaster tycoon Redigerad 20 maj, 2009 av Joe Dirt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 :yes: Final Fantasy VII (Troxie) NHL 96 (Troxie) Transport Tycoon (Joe Dirt) Rollercoaster Tycoon (Joe Dirt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 (redigerad) Lemmings, pinsamt att jag inte hörde det första gången : < Redigerad 21 maj, 2009 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Yep. Final Fantasy VII (Troxie) NHL 96 (Troxie) Transport Tycoon (Joe Dirt) Rollercoaster Tycoon (Joe Dirt) Lemmings (Troxie) -- Hmm. Ljudlekar fungerar inte så bra på gtasajten.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Verkar ju inte som om någon har lust att gissa så det börjar väl bli dags för ledtrådar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Verkar ju inte som om någon har lust att gissa så det börjar väl bli dags för ledtrådar Mja, jag VET att det finns forumiter som kan iaf två av de kvarvarande låtarna. Tyvärr är de för tjurskalliga för att svara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Hmm. Ljudlekar fungerar inte så bra på gtasajten.. Jag vill göra en, men de tar ju tid och research Jag vet precis vilka spel det gäller dock, och ungefär vilka låtar så stäng inte den här än Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Kingdom hearts ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Kingdom hearts ? Haaaallåååååå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2009 (redigerad) Nej. Rätta svaren (ej i ordningsföljd) Leisure Suit Larry 7 Transport Tycoon Lemmings Final Fantasy NHL 96 Rome: Total War Evil Genius Rollercoaster Tycoon Donald Duck's Quackshot _____________________________ Avsikten med den här tråden var att granska hur ljudlekar fungerar på forumet men de fungerar inte. Därmed låser jag denna. Redigerad 27 maj, 2009 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts