Nik. Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 ghost master? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Ghost Master: The Gravenville Chronicles lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Låter som att det kan röra sig om Ghost Master. Men jag kan missta mig. Doh... Redigerad 18 maj, 2009 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Ghost Master var det ja. Ett av mina favoritspel. :yes: TES: Morrowind (ZcruweN) Mass Effect (Dr Stupid) Tomb Raider (Topp3) Caesar III (Dr Stupid) Grim Fandango (AngryAxel) Donkey Kong Country (GiZmo) Ghost Master (Nik.) Sonic 2 (Marquis) The Sims (VickeX) ---- That's it. Varsågod, nästa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Håller på att pilla med en nu. Kommer upp om 30 min - 1 timma om ingen hinner före Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Sådär http://www.upload-mp3.com/public/viewset/2999 Eller kör som Umberto. Skriv bara vilken/vilka låtar ni hör utan att numrera Redigerad 18 maj, 2009 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 F-zero X Megaman Castlevania Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Yas. F-zero X Megaman 2 Castlevania SOTN Pinsamt om ni inte plockar den näst sista när ni har lyrics, eller? Redigerad 18 maj, 2009 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Fråga: Är det inte olagligt att ladda upp musik sådär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Fråga: Är det inte olagligt att ladda upp musik sådär? Och? Ingen som bryr sig ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Fråga: Är det inte olagligt att ladda upp musik sådär? Jag lovar att radera tråden om Nintendo eller EA skickar ett c&d... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Komigen, låt inte denna leken gå i graven direkt. Enbart 8 pers som ens lyssnat på filen http://www.upload-mp3.com/pfiles/3624/hiohihoi.mp3 Redigerad 19 maj, 2009 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Komigen, låt inte denna leken gå i graven direkt. Enbart 8 pers som ens lyssnat på filen http://www.upload-mp3.com/pfiles/3624/hiohihoi.mp3 Vilka är det som är kvar då? JAg gissar: Zelda Final Fantasy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Alla låtar efter 02:35 är kvar. Dina båda gissningar var fel. Låten med lyrics kan jag ge en liten hint på. Jag har nog nämnt det här spelet innan ett par gånger i andra trådar och har dessutom haft med det i gamegame. Båda spelen som är kvar har även ordet "Ninja" i titeln Redigerad 19 maj, 2009 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Alla låtar efter 02:35 är kvar. Dina båda gissningar var fel. Låten med lyrics kan jag ge en liten hint på. Jag har nog nämnt det här spelet innan ett par gånger i andra trådar och har dessutom haft med det i gamegame. Båda spelen som är kvar har även ordet "Ninja" i titeln Är det montro turtles? Känner igen nästan hälften av låtarna men kan inte riktigt sätta fingret på dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Är det montro turtles? Känner igen nästan hälften av låtarna men kan inte riktigt sätta fingret på dem. Naaj! F-zero X Megaman 2 Castlevania SOTN Har blivit gissade redan. Bara de 2 sista kvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Sista är iaf Ninja Gaiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Sista är iaf Ninja Gaiden. Japp. Bara näst sista kvar nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Jag lovar att radera tråden om Nintendo eller EA skickar ett c&d... Jag bara undra i och med att olagligheter är väldigt hysh hysh här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 My------ Ninja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts